Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Katsarou, Georgia"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανταγωνιστικές στρατηγικές και θεμελειώδης ικανότητα σε μια επιχείρηση.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2016-12-07) Κατσαρού, Γεωργία; Katsarou, Georgia; Πλιάκα, Νικολέττα; Pliaka, NikolettaΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της πιο αντιπροσωπευτικής ανταγωνιστικής στρατηγικής ανάλογα με τις απαιτήσεις, τις προϋποθέσεις και τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή της η κάθε επιχείρηση όπως αυτά διαμορφώνονται από το περιβάλλον στο οποίο εντάσσεται. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία αυτή εξετάζει τις ανταγωνιστικές στρατηγικές τόσο σε θεωρητικό όσο και πρακτικό επίπεδο με στόχο να παρουσιάσει τις στρατηγικές που μπορούν να εφαρμοστούν σε μία επιχείρηση καθώς επίσης και τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν για μια επιχείρηση μέσα από την εφαρμογή της εκάστοτε στρατηγικής. Η παρουσίαση αυτή γίνεται μέσα από την μελέτη της υφιστάμενης βιβλιογραφίας αλλά και από τη χρήση μελετών – περιπτώσεων για την αποτελεσματικότερη παρουσίαση των θεωριών που υφίστανται πάνω στο θέμα των στρατηγικών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας μελετάται σε πρωτογενές επίπεδο κατά πόσο η θεωρία που μελετήθηκε στο θεωρητικό μέρος της εργασίας εφαρμόζεται στην πράξη μέσα από τη χρήση ερωτηματολογίου με σκοπό να οδηγηθεί στην εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων. Τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη μελέτη τόσο της θεωρίας όσο και του ερευνητικού μέρους της εργασίας.Τεκμήριο Ψηφιακή επιχείρηση και διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2015-03-30T12:30:35Z) Κατσαρού, Γεωργία; Τάφα, Τζούλια-Αγγελική; Katsarou, Georgia; Tafa, Tzoulia-AngelikiΗ παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει κατά πόσο μια ηλεκτρονική επιχείρηση και η διαφήμιση της μέσω κοινωνικών δικτύων συμβάλλει στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ορισμένωνπροϊόντων. Αναλύονται σχετικές έννοιες όπως ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονική επιχείρηση, κοινωνικά δίκτυα, μάρκετινγκ, η έννοια της διαφήμισης και η προβολή της μέσω των κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον, ένας βασικός στόχος της είναι να διαπιστωθούν οι απόψεις των καταναλωτών για τη διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων και κατά πόσο η προβολή των διαφημίσεων, μέσω αυτών, επηρεάζει τις αγορές τους.Επίσης, να διερευνήσει την προτίμηση των σημερινών επιχειρήσεων να ασχοληθούν με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη διαφήμιση τους μέσω των κοινωνικών δικτύων και πως επηρεάζονται οι πωλήσεις τους με τη διαφήμιση μέσω αυτών. Τέλος, προκειμένου να απαντηθούν οι παραπάνω στόχοι συνδυάστηκαν δευτερογενή και πρωτογενή στοιχεία, όπου τα πρωτογενή στοιχεία προέκυψαν από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές και επιχειρήσεις του Ηρακλείου Κρήτης, με μορφή ερωτηματολογίου κλειστού τύπου.