Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Katsouli, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Εγκαταλείποντας την ντουλάπα: τα στάδια του coming out ομοφυλόφιλων γυναικών στην Ελλάδα, παράγοντες που το επηρεάζουν και συνέπειες.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΠΜΣ Διαμεθοδικές Κοινωνικές Παρεμβάσεις σε Καταστάσεις Κρίσης, 2020-06-16) Κατσούλη, Μαρία; Katsouli, MariaΗ παρούσα έρευνα, πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί το coming out ομοφυλόφιλων γυναικών (γνωστοποίηση του σεξουαλικού τους προσανατολισμού) στην Ελλάδα. Η έρευνα έχει ως στόχο τον εντοπισμό των παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση για πραγματοποίηση ή όχι του coming out των ομοφυλόφιλων γυναικών, όπως και των συνεπειών που έχει η αποκάλυψη του σεξουαλικού προσανατολισμού στην ζωή τους. Μέσα σε διάστημα επτά (7) μηνών πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα με ημι-δομημένες συνεντεύξεις, στην οποία έλαβαν μέρος 13 ενήλικες, ομοφυλόφιλες γυναίκες. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι ομοφυλόφιλες γυναίκες διευκολύνονται ή κωλύονται να αποκαλύψουν την ταυτότητά τους λόγω ποικίλων παραγόντων, που σχετίζονται με το γιατί, σε ποιο τομέα της ζωής τους, σε ποιο βαθμό και σε ποιο άτομο πρόκειται να γίνει η αποκάλυψη. Η γνωστοποίηση του σεξουαλικού προσανατολισμού σε τρίτους συχνά αναφέρθηκε ότι έχει θετικές επιδράσεις στην ζωή των ομοφυλόφιλων γυναικών που την τολμούν (θετική ψυχολογία, βελτίωση αυτό-εικόνας, αποδοχή ταυτότητας, διεύρυνση υποστηρικτικού κύκλου κ.α.). Ταυτόχρονα, αναφέρθηκαν αρνητικές επιπτώσεις σε διάφορους τομείς της ζωής τους (επιβάρυνση της ψυχολογίας, απώλεια υποστηρικτικού δικτύου, απομόνωση, κακοποίηση από τρίτους κ.α.), συνήθως λόγω των ομοφοβικών στάσεων των άλλων, που πολλές φορές δημιουργούν σαν συνέπεια στις γυναίκες την απόκτηση αρνητικών συναισθημάτων προς τον εαυτό τους και δυσκολία στο να επιχειρήσουν ένα επόμενο coming out.Τεκμήριο Έρευνα αγοράς για τις προτιμήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα προϊόντα του μελιού.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού, 2020-09-14) Κατσούλη, Μαρία; Katsouli, MariaΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά τις προτιμήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα προϊόντα του μελιού. Πιο συγκεκριμένα, στη μελέτη αυτή εξετάζεται η ιστορία του, οι χρήσεις του, τα χαρακτηριστικά του, οι τρόποι παραγωγής. Επίσης παρουσιάζεται ο κλάδος του μελιού στην Ελλάδα, η εξέλιξη των εξαγωγών και οι ανταγωνιστικές χώρες από τις οποίες γίνονται εισαγωγές μελιού στη χώρα μας. Ακόμα, οι τρόποι προώθησης και διάθεσής του στην αγορά, το επίπεδο των τιμών, η διαδικασία τυποποίησης του προϊόντος, αλλά και οι δυσκολίες και οι προοπτικές του κλάδου. Η πρωτογενής έρευνα αφορά στις καταναλωτικές προτιμήσεις των κατοίκων της Κρήτης σε σχέση με τα προϊόντα του μελιού. Στην έρευνα συμμετείχαν 130 άτομα απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με το βαθμό χρήσης, τις προτιμήσεις τους, την αγοραστική τους συμπεριφορά και γενικότερα τις απόψεις τους σχετικά με το μέλι. Τα συμπεράσματα της έρευνας μπορούν να φανούν πολύ χρήσιμα στους παραγωγούς και τους φορείς που εμπλέκονται στην προώθηση του Ελληνικού μελιού.