Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kavoura, Marika"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Στρατηγικά τουριστικά σχέδια μάρκετινγκ και μελέτη περίπτωσης της νήσου Νάξου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2012-03-30T13:22:27Z) Κάβουρα, Μαρίκα; Kavoura, MarikaΑπόρροια του παθητικού και πολλές φορές αδιάφορου ρόλου του δημοσίου τομέα της χώρας μας αποτελεί και το μοντέλο του τουριστικού σχεδιασμού, το οποίο ως επί το πλείστον στερείται σφαιρικού μακροχρονίου σχεδιασμού με μαζικό και κατά κύριο λόγο ευκαιριακό χαρακτήρα. Πληθώρα δυσαρεστημένων τουριστών πραγματοποίησαν καταγγελίες, οι οποίες δείχνουν ότι η ρίζα του προβλήματος εμπεριέχεται στην κουλτούρα που διαθέτουμε ως λαός. Η νέα τάξη πραγμάτων στην τουριστική αγορά ωστόσο, σε συνδυασμό με το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον επιβάλλουν το σχεδιασμό ενός άρτιου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτού του επανασχεδιασμού απαραίτητο εργαλείο αποτελούν τα τουριστικά σχέδια μάρκετινγκ, η εφαρμογή των οποίων σε τοπικό αλλά και σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο κρίνεται αναγκαία προκειμένου να γίνουν στοχευόμενες κινήσεις που θα βελτιώσουν την επισκεψιμότητα των τουριστικών προορισμών μακροχρονίως. Για να συμβεί, όμως αυτό απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η αρμονική συνεργασία του κράτους, των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και του ιδιωτικού τομέα. Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στα σχέδια τουριστικού μάρκετινγκ, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζεται μια μελέτη περίπτωσης (case study) σχετικά με ένα προτεινόμενο σχέδιο τουριστικής προβολής της Νάξου. (Επιβλέπων : Μάριος Μακρυγιωργάκης)