Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Klironomaki, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Δημιουργία εκπαιδευτικού λογισμικού με τη χρήση XNA.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2012-06-28T11:16:32Z) Κληρονομάκη, Μαρία; Klironomaki, MariaΗ εκπαιδευτική διαδικασία είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα το οποίο ο καθένας διδάσκοντας θα πρέπει να δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για να μπορέσει να πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Για αυτό λοιπόν θα ήταν καλό να προσπαθούν με διάφορους τρόπους να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να εισάγουν διάφορες μεθόδους για να γίνεται πιο κατανοητό και να αφομοιώνεται ευκολότερα το μάθημα. Οι υπολογιστές μας δίνουν αυτή τη δυνατότητα χρησιμοποιώντας δηλαδή διάφορα προγράμματα, με ήχο, εικόνα, video, όπως και λογισμικά που είναι φτιαγμένα για ένα συγκεκριμένο θέμα σαν αυτό που δημιούργησα και παρουσιάζω παρακάτω. Με αυτόν τον τρόπο στα παιδιά εντυπώνονται περισσότερες πληροφορίες από την ώρα της παράδοσης αλλά και από το διάβασμα που κάνουν μόνα τους. Υπάρχουν πολλά προγράμματα που δημιουργούν τέτοια λογισμικά, το XNA όμως δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ για κάτι τέτοιο. Αυτό είναι ένα πρόγραμμα το οποίο παράγεται από τη Microsoft χρησιμοποιώντας τη γλώσσα C# για τη δημιουργία παιχνιδιών είτε από ερασιτέχνες, είτε από επαγγελματίες προγραμματιστές που μπορούν να υλοποιηθούν σε διάφορα λειτουργικά όπως στην πλατφόρμα Zune, στην κονσόλα X-Box 360 και τώρα με τη νέα έκδοση του XNA 4.0 μπορεί να παίξουν και σε Windows Phones. Συγκεκριμένα ανέπτυξα δύο λογισμικά με τη χρήση της γλώσσας C#. Με το πρώτο θέλω να σας δείξω κάποιες βασικές λειτουργίες της γλώσσας και του προγράμματος XNA. Με την επόμενη εφαρμογή αναπτύσσω ένα εκπαιδευτικό λογισμικό το οποίο θα μπορεί να το χειριστεί ένα παιδί ευχάριστα για να πάρει πληροφορίες για κάποιες εκκλησίες της Βιβλικής Ελλάδας, βλέποντας εικόνες, διαβάζοντας την ιστορία της περιοχής όπου βρίσκονται οι εκκλησίες, αναφέρω την κατάσταση που επικρατεί τώρα σε αυτές τις περιοχές και έχω εισάγει κάποια 3D μοντέλα εκκλησιών. Επιπλέον, στο πρόγραμμά που το οποίο είναι φτιαγμένο σε XNA 3.1, το μετέτρεψα σε XNA 4.0 για να μπορέσει η εφαρμογή μου να τρέξει σε Windows Phone.