Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kokkinos, Georgios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Δημιουργία πολιτιστικών διαδρομών στην Κρήτη. Η άποψη των ντόπιων.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, 2024-07-25) Κόκκινος, Γεώργιος; Kokkinos, Georgios; Αποστολάκης, Αλέξανδρος; Apostolakis, AlexandrosΟι πολιτιστικές διαδρομές είναι ένα ανερχόμενο τουριστικό προϊόν το οποίο ολοένα και περισσότεροι προορισμοί αρχίζουν να παρέχουν. Συνδυάζουν ένα σύνολο προορισμών της περιοχής οι οποίοι έχουν το ίδιο η παρόμοιο πολιτιστικό θέμα. Η Κρήτη δεδομένου του μωσαϊκού θεματικών προορισμών και σημείων που διαθέτει, έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα να επωφεληθεί από την δημιουργία των διαδρομών αυτών. Η δημιουργία τους και η σωστή προώθησή τους μπορεί να προσδώσει πολλαπλά κοινωνικο-οικονομικά οφέλη στην τοπική κοινωνία ενώ η επίτευξη των στόχων τους μπορεί να συμβάλει στην ευημερία και την ανάπτυξή της. Μέσα σε αυτό το φάσμα η συμμετοχή των Ελλήνων επισκεπτών καθίσταται εξαιρετικής σημασίας τόσο για την υποστήριξη του προϊόντος όσο και για την μετέπειτα ανάπτυξή του σε συνδυασμό με την συμμετοχή τους στην παροχή του. Φυσικά ζωτικό ρόλο έχει η συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και την πολιτεία, μιας και έχει άμεση επιρροή στην αποτελεσματικότητα αυτής της κίνησης. Η εκπόνηση της έρευνας αυτής έγκειται στην αποσαφήνιση της άποψης των ελλήνων επισκεπτών στην Κρήτη σχετικά με τις πολιτιστικές διαδρομές και την σκιαγράφηση του προφίλ των επισκεπτών αυτών. Η υλοποίηση της συγκεκριμένης έρευνας , στηρίχθηκε στην υβριδική διανομή κατάλληλα σχεδιασμένου ερωτηματολογίου μέσω αρχείου google forms. Στην μελέτη απάντησαν συνολικά 305 άτομα. Η ανάλυση των ευρημάτων της έρευνας αποκάλυψε ποια είναι τα κίνητρα των επισκεπτών που έχουν επισκεφθεί μια πολιτιστική διαδρομή καθώς και ποιοι είναι οι λόγοι μη επίσκεψης όσων δεν έχουν επισκεφθεί κατά το παρελθόν μια πολιτιστική διαδρομή. Παράλληλα διερευνάται το γεγονός αν οι πρόσφατοι αναπτυξιακοί παράγοντες που λαμβάνουν χώρα στην Κρήτη το τελευταίο διάστημα μπορούν να επηρεάσουν την απόφαση των επισκεπτών ώστε να έρθουν ξανά στο νησί στο μέλλον. Γίνεται κατανοητό ότι η συλλογή δεδομένων και η ανάλυση τους σε τέτοιου είδους πρώιμες φάσεις για έναν τουριστικό προορισμό είναι απαραίτητες ώστε να μελετηθεί πώς επιδρά στο συνολικό προϊόν του προορισμού καθώς επίσης και στην τοπική οικονομία και κοινωνία.