Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kokolaki, Christina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Τεχνητή νοημοσύνη και influencer marketing.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-05-17) Κοκολάκη, Χριστίνα; Kokolaki, Christina; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΟ βασικός σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι ο τρόπος με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη ωφελεί το μάρκετινγκ και συγκεκριμένα το μάρκετινγκ επιρροής. Θα αναλυθεί η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ επιρροής από πολύπλευρες θεματικές ενότητες. Τα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν την αγοραστική/καταναλωτική συμπεριφορά. Αυτό συνέβη από όταν ξεκίνησε να λειτουργεί η δράση των ανθρώπων που ασκούν επιρροή οι οποίοι έχουν αποδώσει ραγδαίες αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών, οι λεγόμενοι επηρεαστές. Η παρούσα μελέτη αφορά δυο επιμέρους έννοιες. Αρχικά από τον χώρο της επιστήμης και της μηχανικής, φτάσαμε στην γέννηση της τεχνητής νοημοσύνης. Από την διεύρυνση του μάρκετινγκ πρόκυψε μια νέα στρατηγική, αυτή του μάρκετινγκ επιρροής. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, συγκεκριμένα από μέσα του 20ου αιώνα η Τεχνητή Νοημοσύνη, θα έλεγε κανείς πως τα αποτελέσματα της σε όλους τους τομείς και ιδιαιτέρως στο μάρκετινγκ είναι εντυπωσιακά παρά την πρόσφατη της ένταξης. Από την άλλη πλευρά ο 21ος αιώνας έχει χαρακτηριστεί για την αδιάκοπή και ανοδική πρόοδο της τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στα κοινωνικά δίκτυα τα οποία εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς, και έχουν εισέλθει στην καθημερινότητα των ανθρώπων και του επιχειρηματικού κόσμου. Ήρθαν στις ζωές μας κι δημιούργησαν μια ψηφιακή κοινωνία. Λόγω του γρήγορα αναπτυσσόμενου κόσμου μας, το μάρκετινγκ αποτελεί κύρια πηγή της σύγχρονης προώθησης αγοραπωλησιών τόσο προϊόντων όσο κι υπηρεσιών. Όσον αφορά την τεχνητή νοημοσύνη στα παρακάτω κεφάλαια θα εξετασθεί η ιστορική εξέλιξη, ο τρόπος λειτουργίας της, οφέλη και προκλήσεις που επέφερε. Επιπλέον θα εξεταστούν πολυάριθμες εφαρμογές της σε τομείς που εμπλέκονται άμεσα στην καθημερινότητα μας, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αναδιαμορφώθηκαν εις ανάπτυξη της ανθρωπότητας. Η χρήση της στις επιχειρήσεις σήμερα, το νεόφερτο επάγγελμα του μηχανικού τεχνητής νοημοσύνης και η συμβολή του. Στην συνέχει θα γίνει αναφορά στον τρόπο με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη δημιούργησε ανθρώπινες μιμούμενες μηχανές, προς όφελος της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Τον τρόπο με τον οποίον προσπάθησε να επεξηγήσει την φύση και τον ίδιο τον άνθρωπο. Θα γνωρίσουμε έναν νέο κόσμο, εκείνο που η τεχνητή νοημοσύνη έπλασε, ξεπέρασε κάθε είδους φαντασία, άλλαξε τα έως σήμερα δεδομένα που γνωρίζαμε, υπερέβη κάθε διανοούμενο άνθρωπο. Τα παλαιά δεδομένα των επιχειρήσεων στην προσέγγιση πελατών έχουν πλέον αλλάξει. Μαζί με το διαδίκτυο δεν αργήσαν να αναπτυχθούν οι πρώτες πλατφόρμες. Οι πρώτοι ψηφιακοί επηρεαστές εμφανίστηκαν. Πλέον ο κόσμος της διαφήμισης μέσω επηρεαστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει πολύ μεγαλύτερα ποσοστά απήχησης, περισσότερα από κάθε άλλη στρατηγική μάρκετινγκ.