Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Koliavasili, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο ATL και BTL marketing και η έρευνα αποδοτικότητάς τους.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2018-01-09) Γεργεράκη, Ζωή; Κολιαβασίλη, Μαρία; Gergeraki, Zoi; Koliavasili, MariaΗ διαφήμιση θεωρείτε ως μια έμμεση μορφή πειθούς, η οποία στρέφει το ενδιαφέρον και την προσοχή του καταναλωτή, εστιάζοντας στην παροχή πληροφοριών ή στις συναισθηματικές εκκλήσεις προς αυτόν όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του διαφημιζόμενου προϊόντος. Μέσω των διαφημίσεων, οι εταιρείες αποσκοπούν στο να δημιουργήσουν καινούριες καταναλωτικές ανάγκες στο κοινό. Μέχρι πρόσφατα, τα προωθητικά μέσα που χρησιμοποιούσαν οι επιχειρήσεις για να προβάλλουν τα προϊόντα τους ήταν τα «παραδοσιακά», δηλαδή η τηλεόραση, οι εφημερίδες, το ραδιόφωνο κλπ. Ωστόσο, η ταχεία ανάπτυξη του διαδικτύου και η ανάγκη για πιο σύγχρονα μέσα προώθησης έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο του μάρκετινγκ. Η παρούσα πτυχιακή επιχείρησε, τόσο μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης όσο και ποσοτικής έρευνας βασισμένης σε ερωτηματολόγια να αναλύσει τον κλάδο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης έχοντας ως απώτερο σκοπό την εξειδίκευση της έρευνάς της στην εκτίμησης της αποδοτικότητας των μοντέλων προώθησης προϊόντων Above The Line (ATL) και Below The Line (BTL), καθώς και το βαθμό επιρροής τους στο καταναλωτικό κοινό.