Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kontaxaki, Maria"

Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού του τμήματος housekeeping των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2011-05-30T15:22:22Z) Κονταξάκη, Μαρία; Kontaxaki, Maria
    Κυρίαρχος σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση της βιβλιογραφίας για την διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού των ξενοδοχειακών μονάδων και συγκεκριμένα του τμήματος housekeeping. Επίσης η διερεύνηση των παραμέτρων εκείνων που συνθέτουν την ελληνική πραγματικότητα με το συγκεκριμένο θέμα και ειδικότερα της πραγματικότητας των ξενοδοχείων που αποτελούν το πληθυσμό της έρευνας της παρούσας εργασίας. Μέσα από τα βιβλιογραφικά στοιχεία εξετάζουμε και συγκρίνουμε τη συμπεριφορά και τον τρόπο λειτουργίας της διοίκησης για κάθε ξενοδοχείο του πληθυσμού της έρευνας. Για τους λόγους που προαναφέρθηκαν η παρούσα εργασία χωρίστηκε σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό, περιγράφονται και αναλύονται οι βιβλιογραφικές παραθέσεις της διοίκησης του τμήματος housekeeping των ξενοδοχείων. Το πρώτο κεφάλαιο εξηγεί την έννοια του όρου housekeeping και τη σημασία του ως ιδιαίτερου τμήματος του ξενοδοχείου. Το δεύτερο κεφάλαιο που αποτελεί τον πυρήνα του θέματος της εργασίας, παρουσιάζει τον τρόπο διοίκησης και πρόσληψης του ανθρώπινου δυναμικού του housekeeping στα ξενοδοχεία. Η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού του housekeeping και ο σκοπός της, επισημαίνονται στο τρίτο κεφάλαιο. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται η αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων του τμήματος στα ξενοδοχεία. Το τελευταίο κεφάλαιο αναφέρεται στις αμοιβές του ανθρώπινου δυναμικού του τμήματος και στα είδη κινήτρων και στην αποτελεσματικότητα τους για τη διοίκηση του τμήματος στα ξενοδοχεία. Στο δεύτερο μέρος το ερευνητικό, εξετάζεται και ερευνάται κατά πόσο η ανάλυση της βιβλιογραφίας συμπίπτει με τα δεδομένα του πληθυσμού της έρευνας και συγκεκριμένα στα τρία resort ξενοδοχεία. Το είδος της έρευνας που ακολουθήθηκε είναι ποιοτική με ερωτηματολόγιο ανοικτών ερωτήσεων. Είναι γνωστό ότι η ποιοτική έρευνα αποσκοπεί στην ουσιαστικότερη και βαθύτερη κατανόηση των μη εμφανών παραγόντων που επηρεάζουν τις συμπεριφορές. Στην παρούσα έρευνα χρησιμοποιήθηκε μια από τις τεχνικές της ποιοτικής έρευνας, οι προσωπικές συνεντεύξεις σε βάθος. Η τεχνική αυτή που επιλέχθηκε έγινε με χρήση ερωτηματολογίου ανοικτών ερωτήσεων, με στόχο να μην υπάρχει περιορισμός από τους ερωτώμενους στο εύρος των πιθανών απαντήσεων. Συγκεκριμένα έγιναν συνεντεύξεις βάθους με ελεύθερες συζητήσεις μεταξύ του ερευνητή και του ερωτώμενου σχετικά με τις εμπειρίες και τις απόψεις τους για την πολιτική διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού του τμήματος Housekeeping των ξενοδοχείων. Για να επιτευχθεί το κριτήριο της αντικειμενικότητας επιλέχθηκαν ανοικτές ερωτήσεις, με σκοπό να δώσουν όσο το δυνατό περισσότερο ευκαιρία στους ερωτώμενους να εκφράσουν αντικειμενικά την άποψη τους, να την αναπτύξουν και να την αιτιολογήσουν. (Βιτουλαδίτη Ου.2000). Τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα που προήλθαν από το ερευνητικό μέρος και από τη βιβλιογραφική ανάλυση του θέματος καθώς και οι προτάσεις που παρουσιάζουν κάποιες προτεινόμενες λύσεις για τη βελτίωση της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού του τμήματος housekeeping των ξενοδοχείων του πληθυσμού από την έρευνα της εργασίας.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Η γυναίκα ως εργαλείο των διαφηµιστικών εταιρειών στην Ελλάδα. Πώς επηρεάζεται το γυναικείο καταναλωτικό κοινό.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2010-05-04T11:12:37Z) Κονταξάκη, Μαρία; Kontaxaki, Maria
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν στόχο να ερευνήσει και να δώσει απαντήσεις σε θέµατα που έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο µε τα εξής : 1) Βασιζόµενες σε ποιους παράγοντες οι διαφηµιστικές εταιρίες χρησιµοποιούν τη γυναίκα στη διαφήµιση ; 2) Ποια είναι τα πρότυπα γυναικών που προβάλλονται ; 3) Πώς η παρουσία των γυναικών στις διαφηµίσεις επηρεάζει το γυναικείο καταναλωτικό κοινό και πιο το αποτέλεσµα; Από τη µελέτη του θέµατος αυτού, προκύπτουν αλήθειες και συµπεράσµατα σχετικά µε ένα σύγχρονο και φλέγον θέµα της εποχής -που οι ρίζες του φθάνουν δεκαετίες ίσως και αιώνες πίσω στο χρόνο- που απασχολεί την ελληνική κοινωνία και κατά καιρούς έχει προκαλέσει και εξακολουθεί να προκαλεί αντιδράσεις στους γυναικείους και φεµινιστικούς κύκλους. Γιατί λοιπόν καθηµερινά µέσω των ΜΜΕ οι καταναλωτές κατακλύζονται από γυναικείες µορφές; Ποια είναι τα πρότυπα γυναικών που χρησιµοποιούνται στις διαφηµίσεις και γιατί; Τι είναι αυτό που ξέρουν οι ελληνικές διαφηµιστικές εταιρείες για τη γυναικεία φύση και ακολουθούν τη τακτική αυτή; Τι αντίκτυπο έχει η κατάσταση αυτή, στο αναµφισβήτητα πολυπληθές γυναικείο καταναλωτικό κοινό; Πώς επηρεάζει τη γυναίκα-καταναλωτή η παρουσία της γυναίκας στις διάφορες διαφηµίσεις προϊόντων;

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace