Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kontogiannatou, Marilina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσω banners.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2015-09-09T13:40:01Z) Κοντογιαννάτου, Μαριλίνα; Λαβτάκοβα, Ελισάβετ; Kontogiannatou, Marilina; Lavtakova, ElisavetΗ παρούσα εργασία εξετάζει την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσω banners, σε μια προσπάθεια να διαπιστώσει κατά πόσο η τεχνική αυτή βοηθάει στην προώθηση των προϊόντων του κάθε ενδιαφερόμενου. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ανασκόπηση στην διαδικτυακή διαφήμιση και βλέπουμε γιατί είναι πλέον τόσο σημαντικό για τις επιχειρήσεις να επενδύουν για την διαφήμιση τους στο διαδίκτυο. Γίνεται επίσης μια αναφορά στις βασικές μορφές διαφήμισης στο διαδίκτυο άλλα και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, που έχει η διαδικτυακή διαφήμιση. Επίσης στο κεφάλαιο αυτό παρουσιάζονται τα στάδια οργάνωσης ενός διαφημιστικού προγράμματος στο διαδίκτυο γίνεται αναφορά στους λόγους που οδηγούν τα άτομα και τις επιχειρήσεις να διαλέξουν τη διαδικτυακή διαφήμιση, ενώ γίνεται και μια σύγκριση μεταξύ της παραδοσιακής και της διαδικτυακής διαφήμισης, όπου παρουσιάζονται οι βασικές ομοιότητες και διαφορές τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στα διαφημιστικά πλαίσια και πιο συγκεκριμένα παρατίθεται ο ορισμός τους, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, τα είδη και τα μεγέθη τους, ενώ στο τέλος γίνεται αναφορά στο λόγο των κλικ των διαφημιστικών πλαισίων, έτσι ώστε να έχουμε μια πλήρη ενημέρωση αναφορικά με την χρησιμότητά τους. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει το πρακτικό μέρος της έρευνας, όπου εξετάζεται η αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσω banners, ενώ στη συνέχεια παρατίθενται τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας και παρουσιάζεται αντίστοιχα η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα πτυχιακή εργασία.