Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kosta, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management). Η περίπτωση του Facebook στα ελληνικά ξενοδοχεία.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2012-10-21T21:53:36Z) Δεσύλλας, Σπυρίδων; Κώστα, Μαρία; Desyllas, Spyridon; Kosta, MariaΕίναι δεδομένο ότι οι διαπροσωπικές σχέσεις και η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων διαδικτυακά αποτελούν τα θεμέλια της δημιουργίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό όμως που εκλείπει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γίνεται προσπάθεια τα τελευταία χρόνια να ενσωματωθεί είναι η παρουσία των τουριστικών επιχειρήσεων οι οποίες ανταποκρινόμενες στα νέα τεχνολογικά και επιχειρηματικά δεδομένα προσπαθούν να προωθήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν, καθώς επίσης να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και επικοινωνίας με ήδη υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει την περίπτωση των ελληνικών ξενοδοχείων και συγκεκριμένα τον τρόπο χρήσης του facebook ως βασικού εργαλείου διαχείρισης των σχέσεων με τα κοινά. Συγκεκριμένα, θα γίνει μία προσπάθεια να καταγραφούν ποια ελληνικά ξενοδοχεία διαθέτουν λογαριασμό στο facebook και ποιες λειτουργίες, στρατηγικές και εφαρμογές χρησιμοποιούν για να αναπτύσσουν σχέσεις με νέους πελάτες, καθώς και ποιες στρατηγικές ακολουθούν για τη διατήρηση αυτών των σχέσεων. Με βάση τα δευτερογενή στοιχεία θα συλλέξουμε πληροφορίες που θα χρησιμοποιήσουμε για να δημιουργήσουμε μία λίστα κριτηρίων, όπου θα αποτελείται από αναρτήσεις και εφαρμογές που δημοσιεύει το κάθε ξενοδοχείο στην σελίδα του στο facebook (ειδήσεις, γεγονότα, εκδηλώσεις, φωτογραφίες, βίντεο, προσφορές, κ.λπ.). Στη συνέχεια με βάση τα κριτήρια που τηρούν τα ξενοδοχεία στην σελίδα τους στο facebook θα είμαστε σε θέση να ανακαλύψουμε τους τρόπους χρήσεις του facebook για το κάθε ξενοδοχείο χωριστά και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στην εικόνα και στις διαπροσωπικές σχέσεις της κάθε επιχείρησης.