Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kotsaki, Bariam"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Το διαδικτυακό μάρκετινγκ στις σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2021-04-05) Κοτσάκι, Μπαριάμ; Kotsaki, BariamΤο Διαδίκτυο έχει αλλάξει τον τρόπο δράσης των επιχειρήσεων κάθε είδους και φυσικά και των ξενοδοχείων. Το Διαδίκτυο αποτελεί ένα κανάλι διανομής. Στην Ελλάδα, τα περισσότερα ξενοδοχεία, χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να είναι περισσότερο ανταγωνιστικά. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, θα αναλυθεί η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας προσδιορίζοντας τις βασικές τάσεις και στρατηγικές που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα στα πλαίσια του του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Στην ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, θα αναλυθούν η έννοια και ο ορισμός του ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Internet Marketing καθώς και πως μια ξενοδοχειακή επιχείρηση χρησιμοποιεί τα διαδικτυακά εργαλεία που υπάρχουν, για την προβολή της. Τέλος, δεύτερο μέρος της εργασίας, παρατίθεται το ερωτηματολόγιο. Θα αναφερθεί ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου, το δείγμα, πως έγινε η συλλογή των δεδομένων και τη δομή του ερωτηματολογίου (ερωτήσεις τύπου Likert, πολλαπλή επιλογή κ.λπ.). ο βασικός πυρήνας του ερωτηματολογίου είναι η μελέτη του βαθμού στον οποίο οι καταναλωτές επηρεάζονται από τις διαδικτυακές διαφημίσεις για να προχωρήσουν σε μια κράτηση σε ένα ξενοδοχείο στη περιοχή της Κρήτης και ποιοι είναι οι παράγοντες που τους επηρεάζουν για να επιλέξουν το ξενοδοχείου μετά την ανάγνωση διαδικτυακών κριτικών.