Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kotsos, Nikolaos"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Σημειώσεις επιλεγμένων εργαστηριακών ασκήσεων οπτοηλεκτρονικής.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε., 2018-10-05) Κώτσος, Νικόλαος; Kotsos, NikolaosΟι παρακάτω σημειώσεις έχουν γραφτεί για να καλύψουν το εργαστηριακό μέρος του μαθήματος ΟΠΤΟΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ. Σκοπός είναι να εμπεδωθεί από τον φοιτητή η αντίστοιχη θεωρία. Για να γίνει αυτό εφικτό, το εργαστήριο καλύπτει σε ένα μεγάλο ποσοστό την θεωρία του μαθήματος και δρα συμπληρωματικά μέσα από συγκεκριμένες και επιλεγμένες εφαρμογές και ασκήσεις. Για να έχει η παραπάνω προσπάθεια επιθυμητό αποτέλεσμα θα πρέπει οι φοιτητές να ακολουθήσουν τους παρακάτω κανόνες. -Η διεξαγωγή των εργαστηριακών ασκήσεων πραγματοποιείται σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώνεται στην αρχή κάθε εξαμήνου. Κάθε εργαστηριακή άσκηση έχει χρονική διάρκεια δύο ωρών και πρέπει να έχει περατωθεί στο τέλος αυτού του χρονικού διαστήματος. Επομένως κρίνεται απαραίτητο να μην υπάρχουν καθυστερήσεις ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή διεξαγωγή του εργαστηρίου. - Θα πρέπει να προσέρχονται οι φοιτητές πολύ καλά προετοιμασμένοι στην αντίστοιχη άσκηση. Θα πρέπει δηλαδή να έχουν μελετήσει την περιληπτική θεωρία που συνοδεύει την εργαστηριακή άσκηση και να γνωρίζουν τι θα πρέπει ακριβώς να πράξουν με τον ερχομό τους στο εργαστήριο. - Οι εργαστηριακές ασκήσεις είναι αλληλένδετες μεταξύ τους. Το παραπάνω σημαίνει ότι αν έχει πραγματοποιηθεί η εργαστηριακή άσκηση 1 θα θεωρείται διδαγμένη και πιθανόν να ζητηθεί στην άσκηση 2 ή στην επόμενη κλπ. -Σεβασμό στα υλικά , στα όργανα και γενικά σε όλο τον εξοπλισμό του εργαστηρίου. Θα πρέπει να μείνει ακέραιος έτσι ώστε να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί και από άλλους συναδέλφους σας κατά το επόμενο ακαδημαϊκό εξάμηνο. - Κατά την εκτέλεση μίας άσκησης, πρώτα συνδέετε το κύκλωμα, στην συνέχεια τα όργανα και τέλος το σύστημα τροφοδοσίας. -Μετά τη συνομολόγηση του κυκλώματος δεν τροφοδοτείται το κύκλωμα με τάση αλλά καλείται ο υπεύθυνος του εργαστηρίου για να ελέγξει το κύκλωμα. -Όταν τελειώσουν οι μετρήσεις, διακόπτεται πρώτα η τροφοδοσία και τα όργανα τοποθετούνται στις αρχικές τους θέσεις, με τακτοποιημένους τους ακροδέκτες και τα εξαρτήματα που χρησιμοποιήθηκαν επιστρέφονται στον υπεύθυνο του εργαστηρίου.Τεκμήριο Συνέπειες της πανδημίας του COVID-19 στην ποιότητα της εργασιακής ζωής των επαγγελματιών υγείας και κοινωνικής φροντίδας.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2023-08-24) Αϊβαλιώτη, Μαρία; Bερυκόκκου, Μαρία; Κώτσος, Νικόλαος; Aivalioti, Maria; Verykkokou, Maria; Kotsos, NikolaosΗ παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στις πιθανές συνέπειες που έχει επιφέρει η πανδημία του κορονοϊού στην ποιότητα της εργασιακής ζωής των επαγγελματιών υγείας και κοινωνικής φροντίδας. Πιο συγκεκριμένα, μελετάει τις αρνητικές συνέπειες, δηλαδή την κόπωση συμπόνιας (Compassion Fatigue), την επαγγελματική εξουθένωση (Burnout)και το Δευτερογενές Μετατραυματικό Στρες (Secondary Traumatic Stress), αλλά και τις θετικές συνέπειες, δηλαδή την ικανοποίηση συμπόνιας (Compassion Satisfaction), και την αυτοσυμπόνια (self compassion) των επαγγελματιών, κατά τη διάρκεια εργασίας τους κάτω από τις συνθήκες που επικρατούν λόγω του COVID– 19. Η ικανοποίηση συμπόνιας σχετίζεται με την ευχαρίστηση που μπορεί να λάβει κάποιος αν κάνει καλά την δουλειά του (Dolorez, etal., 2020). Η κόπωση συμπόνιας έχει περιγραφεί ως μια ψυχολογική κατάσταση άγχους ή σωματικής και ψυχικής δυσφορίας που σχετίζεται με το άγχος της βοήθειας (Pérez-Chacón, etal., 2021). Η κόπωση συμπόνιας αποτελείται από δύο μέρη. Την επαγγελματική εξουθένωση και το δευτερογενές τραυματικό στρες. Η επαγγελματική εξουθένωση σχετίζεται με αισθήματα απελπισίας και δυσκολίες στην ενασχόληση σε οποιαδήποτε εργασία ή στο να γίνεται η δουλειά αποτελεσματικά. Το δευτερογενές τραυματικό στρες έχει να κάνει με την έκθεση σε εξαιρετικά ή τραυματικά στρεσογόνα γεγονότα. Είναι η συναισθηματική πίεση που προκύπτει όταν ένα άτομο ακούει για τις εμπειρίες ενός άλλου από πρώτο χέρι (Trumello, etal., 2020). Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η καταγραφή των ψυχοκοινωνικών επιπτώσεων της συνεχιζόμενης πανδημίας στην ποιότητα της εργασιακής ζωής των επαγγελματιών υγείας, ψυχικής υγείας και κοινωνικής φροντίδας. Το δείγμα της μελέτης περιλαμβάνει αποκλειστικά επαγγελματίες υγείας και κοινωνικής φροντίδας, ανεξαρτήτου ηλικίας, οι οποίοι διαμένουν στην Ελλάδα. Συμπληρώθηκαν, από τους ίδιους, δύο διαφορετικά ερωτηματολόγια. Ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων ήταν 205. Αρχικά οι συμμετέχοντες συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο «Professional Quality of Life» (ProQOL, Hudnall Stamm, 2009- 2012), ενώ στη συνέχεια συμπληρώθηκε το ερωτηματολόγιο «SELF-COMPASSION SCALE–(SCS–SF)» (Raes, F., Pommier, E., Neff, K.D., and Gucht, D.V, 2010). Από τους 205 συμμετέχοντες, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι στην Ποιότητας της Επαγγελματικής Ζωής, η πλειοψηφία των επαγγελματιών βίωσε μέτρια ικανοποίηση συμπόνιας και επαγγελματική εξουθένωση, ενώ το δευτερογενές μετατραυματικό στρες εμφάνισε χαμηλές τιμές. Όσον αφορά την συνολική κλίμακα αυτοσυμπόνιας τα αποτελέσματα κυμάνθηκαν σε μέτρια προς υψηλά επίπεδα. Τα αποτελέσματα αυτά κατάφεραν να μας μεταφέρουν, εν μέρει, το πώς βίωσαν οι επαγγελματίες υγείας και κοινωνικής φροντίδας τη συνθήκη της πανδημίας του COVID-19 στους χώρους εργασίας τους στην Ελλάδα. Όπως διαπιστώνεται, η κρίση της πανδημίας συνεχίζει να επηρεάζει αφενός τους επαγγελματίες, όχι όμως αρκετά ώστε να συγκεντρώσουν χαμηλές βαθμολογίες στις κλίμακες και υποκλίμακες του ερωτηματολογίου. Σαφώς, η χρονική περίοδος που διανεμήθηκαν και συμπληρώθηκαν τα ερωτηματολόγια έχει καθοριστικό ρόλο αφού πλέον, το 2022, δύο χρόνια μετά την έναρξη της πανδημίας, οι επαγγελματίες είχαν εξοικειωθεί με την συνθήκη του COVID-19 και τα αυστηρά μέτρα προστασίας έχουν γίνει τρόπος ζωής, ειδικά στους χώρους υγείας.