Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Koukotzilas, Ioannis"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Τεχνολογική εξέλιξη και καινοτομία στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2014-10-07T13:51:20Z) Κουκότζηλας, Ιωάννης; Koukotzilas, Ioannis
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την τεχνολογική εξέλιξη και τις καινοτομίες στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα. Αναμφίβολα, η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, αξιοποίησης, οργάνωσης και διαχείρισης πολύπλοκων καταστάσεων σε όλους τους τομείς δραστηριότητας του ανθρώπου. Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών έχει αναπτυχθεί πολύ γρήγορα στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια και ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας (ΟΤΕ) δεν αποτελεί πλέον μονοπώλιο. Πολλοί εναλλακτικοί πάροχοι έχουν κάνει την εμφάνισή τους, ενώ οι καινοτομίες που έχουν εμφανιστεί διευκολύνουν τους χρήστες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στην εμφάνιση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών και στη συνέχεια το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο τηλέφωνο και στην κινητή τηλεφωνία. Ακολουθεί αναφορά στα πρώτα βήματα που έγιναν στο χώρο των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα και μια σύντομη αναδρομή στην εξέλιξη της τεχνολογίας και της αγοράς του κλάδου μέχρι πρόσφατα.Εν συνεχεία, στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται η έννοια του μάρκετινγκ και ο ρόλος που αυτό έχει στους τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς. Ακολουθεί το τρίτο κεφάλαιο με τις παραδοσιακές στρατηγικές μίγματος προβολής μάρκετινγκ. Κατόπιν, γίνεται αναφορά στο Internet Marketing, Mobile Marketing και στα εργαλεία που χρησιμοποιούν. Επιπλέον, περιγράφονται, το ιντερνέτ και τα κοινωνικά δίκτυα ως εργαλεία προώθησης του μάρκετινγκ, ενώ ακολουθούν κάποια στοιχεία ερευνών για τις σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ. Τέλος, αναφέρεται η στροφή των κινητών τηλεφώνων στα social networks. Στο τέταρτο κεφάλαιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας περιγράφονται η έννοια και τα είδη των πληροφοριακών συστημάτων, η σημασία τους στις επιχειρήσεις και στη λήψη αποφάσεων των οργανισμών για αυξημένη παραγωγικότητα και αποδοτικότητα και εκφράζεται η ανάγκη για καινοτομία. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας που πραγματοποιήθηκε (βιβλιογραφική και ποιοτική), η ανάλυση της συνέντευξης και ορισμένες προτάσεις για πραγματοποίηση ερευνών στο χώρο των τηλεπικοινωνιών μελλοντικά.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace