Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kourasis, Konstantinos"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Instagram marketing – Μεθοδολογία, καλές πρακτικές και η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2016-05-18) Κουράσης, Κωνσταντίνος; Kourasis, KonstantinosΣτην εποχή του λεγόμενου digital story telling της ψηφιακής πραγματικότητας τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν σημείο τομής της καθημερινότητας των ανθρώπων καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται και σαν εργαλεία μάρκετινγκ με πρώτους χρήστες τους νέους. Η επέλαση του ιντερνέτ και μόνο έχει ούτως ή άλλως επιφέρει σαρωτικές αλλαγές στον τρόπο που οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με το καταναλωτικό κοινό μιας και αλλάζουν άρδην οι «κανόνες» του μάρκετινγκ. Οι πελάτες πλέον έχουν στα χέρια τους τον έλεγχο του τι θα δουν και τι όχι. Τον Οκτώβριο του 2010 δύο απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Stanford ανέβασαν ένα app για το iPhone, το οποίο ονόμασαν Instagram. Μια δωρεάν εφαρμογή κοινοποίησης φωτογραφιών αρχικά μα και βίντεο μετέπειτα. Το Instagram είναι το μέσο με την περισσότερο αυξανόμενη χρήση τα τελευταία χρόνια μεταμορφώνοντας το έτσι σε ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για τη διαφήμιση και την προώθηση. Διαφέρει όμως σε κάτι ουσιώδες σε σύγκριση με τα προηγούμενα από αυτό κοινωνικά δίκτυα. Για να φορτώσει κάποιος χρήστης υλικό στον προσωπικό του λογαριασμό είναι απαραίτητη η χρήση smartphone σε συνδυασμό με τη σύνδεση εκείνου σε κάποιο δίκτυο ιντερνέτ. Το μεγάλο στοίχημα που καλούνται να κερδίσουν οι επιχειρήσεις σήμερα, είναι να ενταχθούν σε ένα νέο μοντέλο ανθρωπίνων σχέσεων που έχει αναπτυχθεί μέσω των Social Media Networks, καταλαβαίνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επικοινωνούν σε αυτά μα και το πως οι εντυπώσεις τους στα νέα αυτά μέσα επηρεάζουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Εκεί έρχεται να προστεθεί και το μάρκετινγκ μέσω του κοινωνικού δικτύου instagram ,το οποίο γνωρίζει ιδιαίτερη άνθιση τον τελευταίο χρόνο. Το instagram marketing δεν έχει γνωστοποιηθεί ευρέως ακόμα στην Ελλάδα οπότε στην συνέχεια της εργασίας θα υπάρξει πρωτογενής έρευνα με τη βοήθεια ερωτηματολογίων που θα δοθούν σε καταναλωτές ώστε να διασαφηνιστεί η στάση που κρατάει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό απέναντι στο νέο αυτό είδος προώθησης.Τεκμήριο Χρηματοδότηση μέσω Real Estate. Ενοικιάσεις και πωλήσεις σε δυάρια και τεσσάρια στο πρώτο και δεύτερο διαμέρισμα Αττικής.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε., 2014-07-23T21:54:56Z) Κουράσης, Κωνσταντίνος; Kourasis, KonstantinosΗ χρηματοδότηση μέσω του real estate, στις μέρες μας είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον ζήτημα ειδικά σε καιρούς οικονομικής-καπιταλιστικής κρίσης, όπου με έκανε να ασχοληθώ παραπάνω. Ειδικά στην Ελλάδα του σήμερα, με την οικονομική δυσκολία πολλών ανθρώπων και οικογενειών να ανταπεξέλθουν, η συμπεριφορά και η διαχείριση των χρηματικών τους πόρων σε πωλήσεις και ενοικιάσεις ακινήτων έχει αρκετά μεγάλη σημασία. Η αγορά, η πώληση και η ενοικίαση ακινήτων είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες που συντελούν στην ανάπτυξη της οικονομίας μιας χώρας αλλά και στην παγκόσμια οικονομία. Στο πρώτο μέρος, αναφέρονται οι γενικότερες έννοιες που αφορούν τα ακίνητα, την αξία τους και ποιοί είναι οι παράγοντες που συντελούν και επηρεάζουν την αξία ενός ακινήτου με την πάροδο των χρόνων πως αυτό αλλάζει και διαμορφώνεται. Στο δεύτερο μέρος γίνεται, μια περιεκτική περιγραφή που σχετίζεται με την χρηματοδότηση των ακινήτων. Επίσης γίνεται μια αναφορά στα είδη των επιτοκίων και πως διαχωρίζονται σε σταθερό και κυμαινόμενο. Στη συνέχεια περιγράφεται η έννοια της αγοράς ενός ακινήτου. Παρακάτω επιχειρείται να γίνει μια αποτύπωση της γενικότερης εικόνας των ακινήτων στη χώρα μας με ταυτόχρονη παρουσίαση αναφορών σχετικά με την αγορά και ενοικίαση ακινήτων, την ζήτηση, την προσφορά καθώς και τα επίπεδα του κόστους των συγκεκριμένων ακινήτων. Στο τελευταίο μέρος, γίνεται μια αναφορά στις έννοιες που αφορούν τη στατιστική. Επίσης, περιλαμβάνεται και η εφαρμογή της παρούσας εργασίας η οποία εξετάζει το πως κυμαίνονται οι τιμές πώλησης και ενοικίασης ακινήτων, καθώς και που θα πρέπει να στοχεύσει ο κάθε επενδυτής. Αυτή η έρευνα πραγματοποιείται με τη χρήση της στατιστικής και οικονομετρικής ανάλυσης. Στο τέλος αναφέρεται στα συμπεράσματα και παρατίθενται οι πίνακες που συμπληρώσανε την εφαρμογή της έρευνας.