Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Koutroumpaki, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η πολιτική προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2014-09-12T10:23:43Z) Κουτρουμπάκη, Μαρία; Koutroumpaki, MariaΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται το τουριστικό προϊόν και η διαδρομή του μέχρι τα κανάλια διανομής της τουριστικής αγοράς. Παραθέτονται επίσης οι διάφορες μορφές πολιτικής προβολής και προώθησης του. Κυρίαρχα στοιχεία της προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος η διαφήμιση και οι δημόσιες σχέσεις, αναλύονται διεξοδικά, για να καταλήξομε στο συμπέρασμα ότι όσο αποτελεσματικό και αν είναι το τμήμα του μάρκετινγκ μιας τουριστικής επιχείρησης, θα πρέπει να υποστηρίζεται από την πολιτεία.