Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Koutsaki, Eleftheria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Έρευνα με ερωτηματολόγιο, σε μαθητές προεφηβικής ηλικίας (11-12 ετών), στη πόλη του Ηρακλείου Κρήτης, για εθισμό στο διαδίκτυο. Κίνδυνοι, που προκύπτουν και πως αντιμετωπίζονται, παρουσίαση λογισμικού γονικού ελέγχου, για συνεχή παρακολούθηση των παιδιών, κατά την ενασχόληση τους με το διαδίκτυο.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα, 2020-04-15) Κουτσάκη, Ελευθερία; Koutsaki, EleftheriaΣτην εργασία αυτή, θα μελετήσουμε τους κινδύνους που παρουσιάζονται στο διαδίκτυο. Θα μιλήσουμε για τον εθισμό των παιδιών στο διαδίκτυο, θα παρουσιάσουμε τα χαρακτηριστικά που έχει ένα εθισμένο παιδί, θα μελετήσουμε τις συνήθειες των παιδιών, που αφορούν τις δραστηριότητές τους στο ίντερνετ, όπως παρακολούθηση βίντεο στο Youtube, ενασχόληση με βιντεοπαιχνίδια, εμμονή με τον διαδικτυακό τζόγο, επικοινωνία μέσω Διαδικτύου με τη χρήση κοινωνικών δικτύων, όπως Facebook κ.α. Επιπροσθέτως, θα αναφερθούμε στις συνέπειες, που θα έχουν αυτές οι συνήθειες τους, που είναι ιδιαίτερα έντονες, σε ευπαθείς ομάδες παιδιών, που αντιμετωπίζουν ήδη κάποιου είδους Ψυχικής διαταραχής. Για το λόγο αυτό, έχουν αναπτυχθεί διαδικτυακές Πύλες και συστήματα, όπως η εκπαιδευτική διαδικτυακή πύλη 4kids.org και το σύστημα Κ-12, για την ενημέρωση, προστασία κατά την ανταλλαγή δεδομένων και πληροφοριών στο διαδίκτυο, το σύστημα «shift» και τη λειτουργία του «middleware», όπως θα παρουσιάσουμε και εφαρμογές γονικού ελέγχου που παρέχουν πλήρη παρακολούθηση των παιδιών κατά την ενασχόληση τους στο διαδίκτυο. Θα επικεντρωθούμε στην Ελλάδα και σε έρευνες που έχουν γίνει πάνω σε αυτό το θέμα. Τέλος, θα προτείνουμε μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης του εθισμού στο διαδίκτυο. Καταλήγοντας όμως με ένα ερώτημα, του τί πραγματικά συμβαίνει στις ηλικίες 11 με 12 λίγο πριν την εφηβεία, σε παιδιά που ζουν στο Ηράκλειο Κρήτης. Ποιες είναι οι προδιαθέσεις των μικρών παιδιών έναντι του διαδικτύου. Θα χρησιμοποιήσουμε κατάλληλο ερωτηματολόγιο και θα αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα επεξεργαστούμε αυτό το ερωτηματολόγιο, παρουσιάζοντας όλα τα στάδια ήτοι: (α) σύνταξη του ερωτηματολογίου ακολουθώντας συγκεκριμένους κανόνες, (β) την επεξεργασία και συλλογή δεδομένων, καθώς και (γ) τον τρόπο εξαγωγής συμπερασμάτων. Καταλήγοντας με την εξαγωγή κάποιων συμπερασμάτων, που αφορούν τις Διαδικτυακές συνήθειες των μικρών παιδιών του Ηρακλείου.