Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Krasadakis, Stylianos"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανάπτυξη εφαρμογής για μέτρηση ηλεκτρομαγνητικών πεδίων σταθμών βάσης GSM από φορητό αναλυτή φάσματος.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2015-05-06T10:11:55Z) Κρασαδάκης, Στυλιανός; Krasadakis, StylianosΣτην παρούσα εργασία εξετάζεται το ευρέως διαδεδομένο κυψελωτό σύστημα κινητών επικοινωνιών GSM (Global System for Mobile Communication). Αρχικά μελετάμε τα σύγχρονα δίκτυα κινητών επικοινωνιών τα οποία αναπτύσσονται διαρκώς προσφέροντας νέες υπηρεσίες ενώ ενοποιούνται και με τα υπόλοιπα ενσύρματα και ασύρματα δίκτυα. Συγκεκριμένα εξετάζουμε τα υπάρχοντα δίκτυα 2ης και 3ης γενιάς στα οποία θα βρει εφαρμογή το πρόγραμμα μας καθώς και αυτά τα οποία θα τα αντικαταστήσουν στο άμεσο μέλλον. Γίνεται αναφορά στις τεχνικές πολυπλεξίας που χρησιμοποιούνται σήμερα για την βελτιστοποίηση του διαθέσιμου φάσματος συχνοτήτων και στην συνέχεια παραθέτονται τα κύρια χαρακτηριστικά και οι αρχές λειτουργίας του 2ης γενιάς πρωτοκόλλου επικοινωνίας GSM, όπως οι προδιαγραφές του, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, οι βαθμίδες υλοποίησης του, ο τρόπος διαμόρφωσης που χρησιμοποιείται, η αρχιτεκτονική του κ.ο.κ. Τέλος παρουσιάζονται τα όρια έκθεσης σε ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία από τους σταθμούς βάσης καθώς και από τους κινητούς σταθμούς (κινητά τηλέφωνα). Όσο αφορά το πειραματικό μέρος της εργασίας με χρήση ενός φορητού αναλυτή φάσματος και μίας κωνικής διπολικής κεραίας λαμβάνουμε μετρήσεις ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας στις συχνότητες που θέλει ο εκάστοτε χρήστης και στην συνέχεια αποθηκεύονται τα δεδομένα μαζί με ένα στιγμιότυπο της οθόνης του αναλυτή σε 2 διαφορετικές καρτέλες ενός φύλλου excel για κάθε διαφορετική πόλωση της κεραίας. Τέλος παίρνοντας ως δεδομένα τα στοιχεία των τριών excel που δημιουργήθηκαν για τις τρείς διαφορετικές πολώσεις της κεραίας εμφανίζουμε την γραφική παράσταση για το συνολικό ηλεκτρικό πεδίο και αναφέρουμε αν τελικά η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία στη θέση λήψης είναι εντός των ορίων που έχουν θεσπιστεί.Τεκμήριο Δυναμικό σύστημα αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας με χρήση αναδυόμενων τεχνολογιών νέφους.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα, 2018-06-06) Κρασαδάκης, Στυλιανός; Krasadakis, StylianosΈχουν γίνει πολλές προσπάθειες για την προτυποποίηση της έννοιας "Έξυπνη Πόλη", όμως παραμένει αμφιλεγόμενη μέχρι σήμερα. Η τελευταία αναφορά από την Διεθνή Τηλεπικοινωνιακή Ένωση, ορίζει την έξυπνη πόλη, μετά από εκτενή έρευνα σε λέξεις κλειδιά διαφόρων αρθρογράφων ώς μία πόλη συνδεδεμένη με πολλές νέες τεχνολογίες οι οποίες πηγάζουν απο τους κλάδους των πληροφοριών και των επικοινωνιών. Στόχος αυτής της νέας τάσης είναι να προσφέρει πιο υγιεινό τρόπο ζωής καθώς και να εκμεταλλευτεί διάφορες αστικές υπηρεσίες, δείχνοντας σεβασμό σε οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές πτυχές που ωφελούν τα άτομα. Μερικές υπηρεσίες συνδεδεμένες με τον όρο έξυπνη πόλη είναι τα έξυπνα φώτα, έξυπνο φωτισμό κτηρίων καθώς και έξυπνη διαχείριση κτηρίων, ηλιακοί συλλέκτες, ασύρματοι φορτιστές, εύρεση διαθέσιμου parking, ανά-δρομολόγηση κίνησης, διαχείριση φαναριών οδικού δικτύου κ.α. Σύμφωνα με τους S. Das και P. Roychowdhury, υπάρχει μία ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις αυτοκινήτων από έτος σε έτος και ως εκ τούτου και στην πυκνότητα της κίνησης σε αστικές περιοχές, δίχως να έχουν παρθεί αντίστοιχα μέτρα για το πρόβλημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης έξυπνα συστήματα μεταφορών βρίσκονται υπό έρευνα πάνω από μία δεκαετία με στόχο να επιτύχουν μία συνολική μείωση στον χρόνο ενός ταξιδιού και καλύτερες συνθήκες εντός αστικών περιοχών, όμως οι μεγαλύτεροι στόχοι αυτών των ερευνών είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και η μείωση των εκπομπών ρύπων κατά την διαδικασία ακινητοποίηση πίσω από κόκκινο σηματοδότη. Όλα αυτά συνθέτουν ένα δύσκολο μη ντετερμινιστικό πολυωνυμικό πρόβλημα που τα σημερινά συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας αντιμετωπίζουν με ομόσπονδο τρόπο, όπου μία κεντρική μονάδα διαχείρισης ορίζει στατικούς χρόνους πράσινου για κάθε διαφορετική φάση. Τα αναδυόμενα ασύρματα δίκτυα αισθητήρων παρέχουν δικτύωση Ad-hoc και Mesh, ενώ οι υψηλές δυνατότητες επεξεργασίας και αποθήκευσης τους επιτρέπουν την ανάλυση κυκλοφοριακής κατανομής δεδομένων, επιτρέποντας έτσι την υλοποίηση ενός αποκεντρωμένου συστήματος διαχείρισης της κυκλοφορίας, το οποίο παρέχει γρήγορο, ακριβή και αποτελεσματικότερο έλεγχο της κυκλοφορίας. Οι καλύτερες τεχνικές εξόρυξης της κυκλοφορίας αξιοποιούν ένα μέγεθος διαφοροποιημένων δεδομένων κίνησης, που προέρχονται από μαγνητόμετρα, ακουστικούς αισθητήρες, βιντεοκάμερες και αναγνωρίσεις ραδιοσυχνοτήτων (RFID). Ωστόσο, οι υψηλές απαιτήσεις διεργασίας για την ανάλυση αυτών των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, ειδικά σε πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές, οδήγησαν τους συγγραφείς να προτείνουν τη χρήση των γενετικών αλγορίθμων στην εργασία τους, καθώς παρέχουν αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, θα εξετάσουμε δύο τύπους γενετικών αλγορίθμων, προκειμένου να ελαχιστοποιήσουμε την συνολική μέση καθυστέρηση σε μια ενιαία διασταύρωση. Αρχικά, θα δημιουργηθεί μια προσέγγιση γενετικού αλγορίθμου για τη βελτιστοποίηση των πράσινων χρονισμών εντός σταθερού μήκους κύκλου. Επιπλέον, θα εξεταστεί μια εναλλακτική συνάρτηση καταλληλόλητας. Εν συνεχεία, με βάση τον πρώτο μας αλγόριθμο, θα επεκτείνουμε τις επιδόσεις του εισάγοντας την ιδέα του βέλτιστου μήκους κύκλου. Τέλος, θα εξετάσουμε και την περίπτωση βελτιστοποίησης 2 άμεσα διασυνδεδεμένων κόμβων, ελαχιστοποιώντας την άθροιση της συνολικής μέσης καθυστέρησης από κάθε διασταύρωση, ώστε να χωρέσει στον αρχιτεκτονικό μας σχεδιασμό, ο οποίος περιλαμβάνει κόμβους FOG για τη διαχείριση υπο-περιοχών και Κέντρο Δεδομένων πάνω σε Cloud αρχιτεκτονική για την ανάλυση ιστορικών δεδομένων.