Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kritsioti, Elena"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διερεύνηση ενδιαφέροντος για τις υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου ζώων στην Κρήτη(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού, 2024-07-08) Ασημίδης, Γεώργιος; Βρυσανάκης, Νικόλαος; Κριτσιώτη, ΄Ελενα; Asimidis, Georgios; Vrysanakis, Nikolaos; Kritsioti, Elena; Τρίχας, Νικόλαος; Trichas, NikolaosΑυτή η εργασία διερευνά τις τάσεις μεταξύ των ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων, τις προτιμήσεις για υπηρεσίες ξενοδοχείων για κατοικίδια και πώς αυτές οι προτιμήσεις επηρεάζονται από τα δημογραφικά στοιχεία. Η μελέτη διαπιστώνει ότι οι σκύλοι και οι γάτες είναι τα πιο αγαπημένα ζώα συντροφιάς, με τους περισσότερους ιδιοκτήτες να έχουν μόνο ένα κατοικίδιο. Αυτή η προτίμηση αντανακλά τις παγκόσμιες τάσεις λόγω της συντροφικότητας και της ευκολίας φροντίδας που συνδέονται με αυτά τα ζώα. Υπογραμμίζει επίσης τις ταξιδιωτικές συνήθειες των ιδιοκτητών κατοικίδιων, επισημαίνοντας την τάση να ταξιδεύουν μία ή δύο φορές το χρόνο και την προτίμηση να αφήνουν κατοικίδια με συγγενείς ή να χρησιμοποιούν ξενοδοχεία για κατοικίδια. Όσον αφορά τις υπηρεσίες ξενοδοχείων για κατοικίδια, η έρευνα αποκαλύπτει μια σύνθετη ιεραρχία προτεραιοτήτων, με βασικό παράγοντα να αναδεικνύεται η εξατομικευμένη φροντίδα. Σημαντικές πτυχές περιλαμβάνουν εξειδικευμένες υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης, ποιοτική διατροφή και την αξία της σωματικής άσκησης και της κοινωνικοποίησης. Η τεχνογνωσία του προσωπικού, η φιλικότητα και οι τακτικές ενημερώσεις για την ευημερία των κατοικίδιων είναι επίσης ζωτικής σημασίας. Η μελέτη σημειώνει ότι οι υλικοτεχνικοί παράγοντες όπως η τοποθεσία είναι δευτερεύοντες στη συνολική ποιότητα της περίθαλψης. Η δημογραφική ανάλυση δείχνει σημαντικές διακυμάνσεις στις προτιμήσεις υπηρεσιών με βάση την ηλικία. Οι νεότεροι συμμετέχοντες δίνουν προτεραιότητα στο κόστος και την ευκολία, ενώ τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας εστιάζουν περισσότερο στην ποιότητα των υπηρεσιών. Αυτές οι πληροφορίες υπογραμμίζουν την ανάγκη για τα ξενοδοχεία κατοικίδιων ζώων να προσαρμόζουν τις προσφορές και τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες. Η εργασία, τέλος, συνιστά στα ξενοδοχεία κατοικίδιων ζώων να υιοθετούν μια ολιστική προσέγγιση στη φροντίδα, εστιάζοντας σε εξατομικευμένες υπηρεσίες, συνεργασίες υγειονομικής περίθαλψης, ισορροπημένη διατροφή και αποτελεσματική επικοινωνία, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων σε διάφορα δημογραφικά στοιχεία.