Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kydonaki, Frantzeska"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Αξιολόγηση προγραμμάτων πρακτικής άσκησης. Οι απόψεις των φοιτητών.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς, 2021-06-23) Κυδωνάκη, Φραντζέσκα; Kydonaki, FrantzeskaΕίναι κοινά αποδεκτό ότι τα προγράμματα πρακτικής άσκησης αποτελούν σημαντικό κομμάτι της εκπαίδευσης. Αντιπροσωπεύουν την επαφή των φοιτητών με τον εργασιακό χώρο, αποτελούν τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη και θεωρητικά της σύνδεση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τη βιομηχανία. Λίγα όμως είναι γνωστά για τις επιμέρους σχέσεις μεταξύ πανεπιστημίων και βιομηχανίας κατά τη διάρκεια ενός προγράμματος πρακτικής άσκησης. Λαμβάνοντας υπόψιν το παραπάνω, τίθεται το εξής ερώτημα. Γνωρίζετε λοιπόν, εάν υπάρχει επι του παρόντος οποιαδήποτε συνεργασία ή αλληλεπίδραση μεταξύ πανεπιστημίων που προσφέρουν προγράμματα πρακτικής άσκησης και των εργοδοτών στην βιομηχανία; Η παρούσα διπλωματική έχει θέμα «Αξιολόγηση Προγραμμάτων Πρακτικής Άσκησης. Οι Απόψεις των Φοιτητών». Διερευνούμε τις απόψεις και τις προτάσεις των προπτυχιακών φοιτητών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού και των μεταπτυχιακών φοιτητών του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης για μηχανικούς, του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Κρήτης, σχετικά με τα προγράμματα πρακτικής άσκησης. Η έρευνα αφορά όλους τους φοιτητές του ΕΛΜΕΠΑ. Σκοπός της είναι να επιδιώξει να μελετήσει και να αξιολογήσει τις απόψεις των φοιτητών σχετικά με την δυνατότητα ανάπτυξης ενός ολοκληρωμένου προγράμματος πρακτικής άσκησης. Το οποίο θα καλλιεργεί σε συστηματική βάση τις σχέσεις μεταξύ όλων των ενδιαφερομένων μελών της (φοιτητές, εργοδότες, ακαδημαϊκοί). Ως εργαλείο της ποσοτικής μας έρευνας αποτέλεσε το δομημένο ερωτηματολόγιο. Συνολικά απάντησαν οι 122 φοιτητές. Οι ερωτήσεις επικεντρώνονταν στον προσδιορισμό του παράγοντα που επηρεάζει τις συνεργατικές προσπάθειες μεταξύ Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και βιομηχανίας, στα αναμενόμενα κέρδη και στα πιθανά ζητήματα ενός τέτοιου προγράμματος. Από τη μελέτη αυτή, προκύπτουν συμπεράσματα σχετικά με ένα θέμα που απασχολεί την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση κατά καιρούς. Τα συμπεράσματα αυτά έδειξαν την ανάγκη περισσότερης και ισχυρότερης αλληλεπίδρασης/συνεργασίας μεταξύ ακαδημαϊκών και εργοδοτών. Με βάση τα ευρήματα της μελέτης, σχηματίστηκαν προτάσεις για όλα τα ενδιαφερόμενα μέλη. Αυτές οι προτάσεις μπορούν να βοηθήσουν στη συνεχή και συστηματική βελτίωση των υπαρχόντων προγραμμάτων πρακτικής άσκησης ή να αποτελέσουν αφορμή για την ανάπτυξη ενός νέου.