Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kyriakakis, Ioannis"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Εταιρική διακυβέρνηση στο Χρηματιστήριο Αθηνών κατά την περίοδο 2002-2005(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2016-04-12) Κυριακάκης, Ιωάννης; Kyriakakis, Ioannis; Κεσουδάκης, Αθανάσιος; Kesoudakis, Athanasios; Φεγγερός, Δημήτριος; Fengeros, DimitriosΗ Εταιρική Διακυβέρνηση, ως έννοια δεν είναι καινούρια, αφού συνδέεται με την οργάνωση της διαδικασίας της παραγωγής που επιδιώχθηκε από αρχαιοτάτων χρόνων. Βρίσκεται μάλιστα, σε διαρκή εξέλιξη εξαιτίας του ρευστού και διαρκώς μεταβαλλόμενου περιεχομένου της, που καθορίζεται από ιστορικές, οικονομικές και θεσμικές παραμέτρους της κάθε αγοράς (Αθανασίου, 2003). Χαρακτηρίζεται από μια ουσιαστική δομή ελέγχων, με στόχο την ενθάρρυνση μιας ικανοποιητικής απόδοσης της επένδυσης των μετόχων, βασισμένη σε μια υπεύθυνη συμπεριφορά της Διοίκησης προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω διαπιστώσεις στην παρούσα εργασία καταβάλλεται μια προσπάθεια που στόχο έχει να μελετήσει και να εντοπίσει τα οφέλη που προσφέρει η συμμόρφωση των εισηγμένων στο Χρηματιστήριο εταιρειών με τις αρχές της Εταιρικής Διακυβέρνησης. Προκειμένου να γίνει κατανοητό η παρούσα εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση αναλύεται η έννοια της Εταιρικής Διακυβέρνησης και τονίζονται τα οφέλη της επιχείρησης από αυτήν. Στα επόμενα τέσσερα κεφάλαια παρουσιάζεται μια ανασκόπηση από την Ετήσια Έκθεση Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς για τα έτη 2002, 2003, 2004 και 2005.Τεκμήριο Η χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής επικοινωνίας και ηλεκτρονικού εμπορίου στις τουριστικές επιχειρήσεις της Κρήτης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2010-06-28T12:15:41Z) Διγενάκη, Μαρία; Κυριακάκης, Ιωάννης; Digenaki, Maria; Kyriakakis, IoannisΗ προβολή του νησιού μέσω του Διαδικτύου και τα ηλεκτρονικά SPOT που διαφημίζουν το νησί βρίσκονται σε μεγάλη γκάμα στο Internet. Το νησί ως μια αυτόνομη οικονομική και τουριστική δύναμη έχει τις υποδομές να θέτει βάσεις για την καλύτερη διαχείριση της τουριστικής του κληρονομιάς μέσω των τεχνολογιών της πληροφορικής, επικοινωνίας και ηλεκτρονικού εμπορίου όπως θα μελετήσουμε στην συνέχεια. Αναλυτικότερα, θα ασχοληθούμε με τη χρήση της πληροφορικής στις τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού μελετώντας έτσι τόσο την εφαρμογή της όσο και το ρόλο που κατέχει στην ανάπτυξη του τουρισμού. Στη συνέχεια της πτυχιακής μας, θα επικεντρωθούμε στο ρόλο της επικοινωνίας και τις νέες μεθόδους της, και πώς αυτές εφαρμόζονται στην τουριστική βιομηχανία του νησιού. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι δεν θα μείνουμε μόνο σε επιφανειακά μέσα επικοινωνίας.