Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kyriakopoulos, Konstantinos"

Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Διερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή στην Ελλάδα. Περίπτωση μελέτης των νέων ηλικίας 16-26 ετών.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-07-20) Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος; Τσάπαλας, Γεώργιος; Kyriakopoulos, Konstantinos; Tsapalas, Georgios
    Στην εργασία αυτή με αφορμή την διερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή, αναλύεται εκτενώς το κοινωνικό φαινόμενο της συμπεριφοράς του καταναλωτή γενικότερα. Το αθλητικό μάρκετινγκ αποτελεί ένα ξεχωριστό μέρος του μάρκετινγκ λόγω της αναγκαιότητας που προκύπτει από την ιδιαίτερη φύση των υπηρεσιών αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος. Ο αθλητισμός αποτελεί μια βιομηχανία η οποία στοιχειοθετείται τόσο από τη συμμετοχή των καταναλωτών όσο και από τους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην αγορά αυτή που μπορεί να έχουν ποικίλες μορφές. Ακόμα γίνεται κατανοητό γιατί η βιομηχανία του αθλητισμού δεν μοιάζει με τις υπόλοιπες που γνωρίζαμε μέχρι τώρα και τα προϊόντα που διακινούνται σε αυτή έχουν ένα ξεχωριστό τρόπο να περιγράφονται από το γνωστό μείγμα μάρκετινγκ. Ακόμα το περιβάλλον ενός αθλητικού οργανισμού περιλαμβάνει τα δικά του ξεχωριστά κομμάτια. Το κοινό των καταναλωτών γενικά και συγκεκριμένα εκείνοι ηλικίας 16 έως 26 παρουσιάζει συγκεκριμένες τάσεις σε σχέση με τον αθλητισμό και τη γυμναστική και προτείνονται τρόποι που το μάρκετινγκ μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις τους και την συμπεριφορά τους σε σχέση με τον αθλητισμό.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Ηχητική-μουσική επένδυση και μεταγλώττιση αποσπασμάτων της κινηματογραφικής παραγωγής "Hierro", σύνθεση πρωτότυπης μουσικής και πραγματοποίηση όλων των ηχογραφήσεων.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο), 2014-06-16T10:42:11Z) Ευθιμιάδης, Χρήστος; Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος; Efthymiadis, Christos; Kyriakopoulos, Konstantinos
    Η παρούσα εργασία αφορά τον ηχητικό σχεδιασμό, την μουσική επένδυση και τη μεταγλώττιση μιας συντομευμένης εκδοχής της κινηματογραφικής ταινίας «HIERO». Για τον ηχητικό σχεδιασμό πραγματοποιήθηκαν ηχογραφήσεις τόσο σε κλειστούς χώρους όσο και σε ελεύθερο πεδίο ώστε να επενδυθεί η ταινία με ήχους περιβάλλοντος. Η μεταγλώττιση της ταινίας επιτεύχθηκε με την μετάφραση των ισπανικών διαλόγων σε ελληνικά και την ηχογράφηση της ερμηνείας τους απο ηθοποιούς. Οσον αφορά τη μουσική επένδυση της ταινίας, την ενορχήστρωση, το μουσικό ύφος και τη χρονική διάρκεια των μουσικών θεμάτων που δημιουργήθηκαν, δεν αποφασίστηκαν αυθαίρετα. Υποστηρίζουν την αισθητική και το ύφος της εκάστοτε σκηνής, με γνώμονα την ατμόσφαιρα που θεωρούμε ότι οφείλουν να δημιουργούν κάθε φορά. Τέλος, το κείμενο αποτελεί περιγραφή και τεκμηρίωση της όλης διαδικασίας και ως εκ τούτου είναι συμπληρωματικό του οπτικο-ακουστικού υλικού που επισυνάπτεται.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace