Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Lamprinea, Christina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Αποτίμηση της ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας νοσηλευόμενων ασθενών στα νοσοκομεία της 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ) Κρήτης το 2022.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2023-06-14) Λαμπρινέα, Χριστίνα; Lamprinea, ChristinaΣε καθημερινή βάση η τριτοβάθμια υγεία της χώρας μας κατακλύζεται από εκατοντάδες περιστατικά ασθενών που χρήζουν νοσηλείας και εν συνεχεία γίνονται δέκτες των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας. Η κατανόηση της ικανοποίησης των ασθενών μέσω των ενδονοσοκομειακών τους εμπειριών κρίνεται ως ένας σημαντικός δείκτης ποιότητας του συνόλου των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και της αποδοτικότητας των νοσοκομειακών δομών. Πολλά κριτήρια και παράγοντες συνεισφέρουν θετικά ή αρνητικά στη διαμόρφωση των επιπέδων ικανοποίησης και επηρεάζουν τη συνολική αξιολόγηση ενός παρόχου υγείας. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η εκτίμηση του επιπέδου ικανοποίησης των εσωτερικών ασθενών που έχουν νοσηλευτεί σε δημόσιο νοσοκομείο της 7ης ΥΠΕ Κρήτης τo 2022 από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας και η διερεύνηση της σχέσης του με κοινωνικοδημογραφικές μεταβλητές και με συγκεκριμένες κατηγορίες ενδονοσοκομειακών εμπειριών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης η συνολική ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας που έλαβαν κυμαίνεται σε επίπεδα μέτριας ικανοποίησης σύμφωνα με το εργαλείο της έρευνας. Ως οι μοναδικές κοινωνικοδημογραφικές μεταβλητές που επηρεάζουν στατιστικά σημαντικά τα επίπεδα ικανοποίησης των ασθενών αναδείχθηκαν η οικογενειακή κατάσταση και το επίπεδο αυτοαξιολογούμενης υγείας. Αναφορικά με τις ενδονοσοκομειακές εμπειρίες αυτή που αποτελεί τον πιο ισχυρό παράγοντα επηρεασμού της συνολικής ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υγειονομικές υπηρεσίες ήταν η ‘επικοινωνία με το νοσηλευτικό προσωπικό. Συνίσταται περεταίρω διερεύνηση της σχέσης αυτής αλλά και με τις υπόλοιπες διαστάσεις που συνδιαμορφώνουν τη συνολική ενδονοσοκομειακή εμπειρία των ασθενών για μελλοντικό σχεδιασμό και υλοποίηση παρεμβατικών μέτρων βελτίωσης συνθηκών νοσηλείας εστιάζοντας στον ασθενή, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και την αύξηση του επιπέδου ικανοποίησης των ασθενών σε σταθερή βάση.