Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Lykakis, Nektarios-Roussos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Νομού Χανίων.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2015-05-19T13:20:52Z) Λυκάκης, Νεκτάριος-Ρούσσος; Lykakis, Nektarios-RoussosΗ διαδικτυακή διαφήμιση είναι μια νέα και ταχύτατα εξελισσόμενη μορφή διαφήμισης που εμφανίστηκε με την ανάπτυξη της τεχνολογίας. Είναι πιο αποτελεσματική και οικονομικότερη σε σχέση με άλλες μορφές διαφήμισης και θέτει προκλήσεις στις επιχειρήσεις προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του σύγχρονου επιχειρησιακού περιβάλλοντος με στόχο την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να απαντήσει πως η διαδικτυακή διαφήμιση επιδρά στους καταναλωτές του Νομού Χανίων και διερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν την στάση τους απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις. Για την εκπόνηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με τη βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 110 καταναλωτών του Νομού Χανίων. Η έρευνα κατέληξε ότι το καταναλωτικό κοινό του Νομού Χανίων παρατηρεί τις διαδικτυακές διαφημίσεις, κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις διάφορες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες. Επίσης οι περισσότεροι καταναλωτές να έχουν επιλέξει διαδικτυακές διαφημίσεις, αλλά δεν τους έχει επηρεάσει πολύ στην αγορά κάποιου προϊόντος. Ακόμη, θεωρούν τη διαδικτυακή διαφήμιση αποτελεσματικότερη από την ραδιοφωνική και την έντυπη διαφήμιση, αλλά όχι αποτελεσματικότερη από την τηλεοπτική διαφήμιση. Τέλος οι τοπικές επιχειρήσεις θα έκαναν διαφήμιση στο διαδίκτυο αναγνωρίζοντας έτσι τα οφέλη της online διαφήμισης για τις επιχειρήσεις.