Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Mamaka, Aikaterini-Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα μέσω των δημόσιων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2015-12-10T10:29:01Z) Μαμάκα, Αικατερίνη–Μαρία; Λάγιου, Βασιλική; Mamaka, Aikaterini-Maria; Lagiou, VasilikiΑντικείμενο μελέτης της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας αποτελεί η ανάλυση τριών εννοιών: του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στα επόμενα τρία κεφάλαια που θα ακολουθήσουν θα μελετήσουμε αναλυτικά τις συγκεκριμένες έννοιες και τι περιλαμβάνει η κάθε μια ενώ θα παρουσιάσουμε και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν. Στη συνέχεια, θα αναφερθούμε σε επιχειρήσεις που έχουν χρησιμοποιήσει ως μέσο προβολής και προώθησης το ίντερνετ με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών ενώ παράλληλα έχουν εφαρμόσει ενέργειες των δημοσίων σχέσεων με στόχο την ενίσχυση της εταιρικής τους εικόνας, την άμεση επικοινωνία με το καταναλωτικό κοινό και την προώθηση των προϊόντων τους. Το τελευταίο μας κεφάλαιο θα αποτελείται από τα συμπεράσματα όπου θα αποτελούν μια γενική ανασκόπηση της εργασίας μας καθώς και τι έχουμε αποκομίσει όλο το διάστημα της συγγραφή της. Στο τέλος της πτυχιακής θα υπάρχει η βιβλιογραφία όπου θα αναφερθούν οι πηγές που χρησιμοποιήσαμε για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε αυτήν την εργασία.