Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Manetaki, Eirini"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Εμπειρίες των φοιτητών από το πρόγραμμα ανταλλαγής ERASMUS+. Η περίπτωση του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2017-07-10) Ζαχαρίου, Καλομοίρα; Μανετάκη, Ειρήνη; Zachariou, Kalomoira; Manetaki, EiriniΣκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι να μελετήσουμε τις εμπειρίες των φοιτητών του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης από το πρόγραμμα ανταλλαγής ERASMUS+ . Η μελέτη αποτελείται από δυο κύρια μέρη το θεωρητικό και το ερευνητικό και αναπτύσσεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα Erasmus+. Αναφέρεται ο ορισμός, τα χαρακτηριστικά και οι στόχοι του προγράμματος. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στη σχέση που έχει αναπτύξει το ΤΕΙ Κρήτης με το πρόγραμμα Erasmus+. Καταγράφονται συγκεκριμένα στοιχεία που παρουσιάζουν τη κινητικότητα που έχει σημειωθεί τα τελευταία χρόνια. Επίσης, αναφέρονται αναλυτικά τα δικαιολογητικά συμμετοχής των φοιτητών, αλλά και η διαδικασία αξιολόγησης αιτήσεων. Ακόμα, στο κεφάλαιο αυτό δίνονται πληροφορίες σχετικά με τις ενέργειες που χρειάζεται να ακολουθήσει κανείς για να συμμετέχει στο πρόγραμμα, αλλά και τις ενέργειες που θα ακολουθήσει σε περίπτωση ακύρωσης της αίτησης. Τέλος, αναλύεται η περίπτωση συμμετοχής ομάδων υψηλού κινδύνου και κλείνει το κεφάλαιο κάνοντας μια καταγραφή στα ποσά επιχορήγησης των φοιτητών του ακαδημαϊκού έτους 2015- 2016. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην μεθοδολογία της ποιοτικής έρευνας. Καταγράφεται ο σκοπός και οι στόχοι της έρευνας, τα ερευνητικά ερωτήματα που επιδιώκουμε να απαντηθούν, η μεθοδολογία που θα ακολουθήσαμε , καθώς και το δείγμα που θα βασιστήκαμε. Στο τέταρτο κεφάλαιο, καταγράφεται η ανάλυση των συνεντεύξεων, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν με φοιτητές του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης, οι οποίοι έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα Erasmus+. Μας απαντούν σε ερωτήματα που αφορούν τη προσωπική τους εμπειρία, το λόγο που αποφάσισαν να συμμετέχουν σε ένα τέτοιο πρόγραμμα, τη γραφειοκρατική διαδικασία που ακολούθησαν, τις εμπειρίες που αποκόμισαν, αλλά και την συνολική αποτίμηση της εμπειρίας τους.