Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Mangana, Niki"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Νέες τεχνολογίες πληροφορικής και διαφήμιση.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2014-09-12T10:03:11Z) Μαγγανά, Νίκη; Mangana, NikiΗ παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να παρουσιάσει τις νέες τεχνολογίες της πληροφορικής και το πώς αυτές επηρέασαν τον τομέα της διαφήμισης. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην διαφήμιση, στα είδη και στον τρόπο που πραγματοποιείται μια διαφημιστική καμπάνια. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα διαφημιστικά μέσα και επιχειρείται μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία της διαφήμισης στην Ελλάδα. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει το ενδιαφέρον στην εξέλιξη του διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και της ψηφιακής τηλεόρασης. Προσεγγίζει, με λίγα λόγια τις νέες τεχνολογίες, στο πλαίσιο των οποίων πρέπει να ανταποκριθεί η διαφήμιση. Το τρίτο κεφάλαιο εισάγει τον αναγνώστη στην έννοια του δικτυακού τόπου και της on – line διαφήμισης. Καταγράφονται οι τύποι της διαδικτυακής διαφήμισης και οι στρατηγικές που ακολουθούν οι διαφημιστικές εταιρείες. Ακόμα, τονίζεται το κόστος της διαφήμισης από το συγκεκριμένο μέσο και τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζει, ώστε να το επιλέξει μια διαφημιστική εταιρεία. Το τέταρτο κεφάλαιο πραγματεύεται την διαφήμιση μέσω του κινητού τηλεφώνου. Γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή του κινητού τηλεφώνου, παρουσιάζονται οι τεχνικές διαφήμισης στο κινητό τηλέφωνο καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που διαθέτει ως διαφημιστικό μέσο. Επιπλέον, αναφέρονται και οι καταλληλότερες αγορές για το mobile advertising. Το πέμπτο κεφάλαιο επιχειρεί να εξηγήσει την έννοια των κοινωνικών δικτύων αλλά και ορίζει τί ακριβώς είναι το social media advertising. Αναλύονται τα μέσα που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές που επιλέγουν τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και οι μορφές της διαφήμισης μέσω των social media. Το έκτο κεφάλαιο αναφέρεται στον τρόπο που μετρούν οι διαφημιστικές εταιρείες την αποτελεσματικότητα της ηλεκτρονικής διαφήμισης και τις δυσκολίες της συγκεκριμένης διαδικασίας. Επιπροσθέτως, εξετάζονται και οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω του διαδικτύου. Τέλος, το έβδομο κεφάλαιο επιχειρεί να παρουσιάσει κάποια χρήσιμα συμπεράσματα που προέκυψαν κατά την διάρκεια της εκπόνησης της παρούσας εργασίας.