Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Maniadis, Anastasios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διάγνωση και τρόπος αντιμετώπισης βλαβών στο εσωτερικό εμβολοφόρου κινητήρα.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, 2023-09-07) Μανιαδής, Αναστάσιος; Maniadis, AnastasiosΟ κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ίσως η σημαντικότερη επιστημονική ανακάλυψη για την καθημερινότητα και όχι μόνο του ανθρώπου με ένα μεγάλό εύρος δυνατοτήτων στην χρήση του. Στην σήμερον ημέρα το αυτοκίνητο ως μέσον μεταφοράς θεωρείται αναγκαίο αλλά η χρήση του κινητήρα δεν περιορίζεται μόνο στην ιδιωτική χρήση. Τρένα, αεροσκάφη, πλοία , γεννήτριες, είναι μερικές από τις πολλές εφαρμογές του κινητήρα εσωτερικής καύσης που τον καθιστούν αναντικατάστατο όσο για την ευκολία στην καθημερινότητα του ανθρώπου καθώς και σε πολλούς βιομηχανικούς τομείς. Πολλοί ήταν εκείνοι που συνέβαλαν στη δημιουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης όπως τον γνωρίζουμε σήμερα, δύο όμως που θεωρούνται από τους σημαντικότερους ήταν οι Όττο και Ντίζελ. Η εξέλιξη του σύγχρονου κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει φτάσει σε ένα σημείο το οποίο δεν χρίζει σημαντική εξέλιξη στον μηχανικό βαθμό απόδοσης και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την χρησιμοποίηση διαφορετικών ειδών μετάλλου στην κατασκευή του με σκοπό την ελάφρυνση του. Ο σύγχρονος κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει κατασκευάζεται με σκοπό την μακροχρόνια χρήση του αλλά τα πολλά εξαρτήματα που τον καταρτίζουν φθείρονται με τον καιρό αλλά κατά κύριο λόγο φθείρονται και υποπίπτουν σε βλάβες λόγο της κακής χρήσης και συντήρησης. Τα τρία κύρια μέρη του κινητήρα είναι η κυλινδροκεφαλή , ο κορμός και η ελαιολεκάνη και η βασική λειτουργία του είναι η μετατροπή της παλινδρομικής κίνησης του εμβόλου σε περιστροφική κίνηση στον στροφαλοφόρο άξονα κατά την διαδικασία της καύσης. Η πιο συνήθης βλάβη σε ένα σύγχρονο κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι το κάψιμο της φλάντζας κυλινδροκεφαλής όμως δεν είναι η μόνη. Βλάβες όπως στράβωμα βαλβίδας κυλινδροκεφαλής , χτύπημα διωστήρα στροφαλοφόρου άξονα , ρήγμα κυλινδροκεφαλής , χτύπημα στροφαλοφόρου άξονα είναι μερικά από τις σημαντικότερες βλάβες ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης η οποίες χρίζουν επισκευή κατά την διαδικασία του ρεκτιφιέ. Μέχρι και στις αρχές του 21ου αιώνα η επισκευή του κινητήρα εσωτερικής καύσης ήταν ένα σύνηθες γεγονός καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρείχαν τα απαραίτητα ανταλλακτικά για την επισκευή του , την τελευταία δεκαετία όμως πως προτιμούν την αντικατάσταση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης ο οποίος έχει υποστεί βλάβη παρά την επισκευή του.