Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Maniorou, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διαδικτυακή διαφήμιση: η στάση των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2015-07-08T14:15:06Z) Καπετανάκη, Αμαλία; Μανιώρου, Μαρία; Kapetanaki, Amalia; Maniorou, MariaΗ Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η στάση που έχει το καταναλωτικό κοινό του νομού Ηρακλείου σχετικά με τη Διαδικτυακή Διαφήμιση; Σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα. Για την εκπόνηση της εργασίας αυτής χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με τη βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε κυρίως ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 350 τυχαίων καταναλωτών του Νομού Ηρακλείου. Αναφορικά με τη χρήση του Διαδικτύου, το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος αφιερώνει από 1 έως 2 ώρες καθημερινά στο διαδίκτυο. Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το διαδίκτυο είναι για τη γενική τους ενημέρωση που σχετίζεται με τις εξελίξεις της επικαιρότητας. Τώρα, όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος μας δεν πραγματοποιεί online αγορές ή αν πραγματοποιήσει, τότε το κάνει σπάνια. Αυτό το γεγονός σχετικά με τους λόγους μη πραγματοποίησης αγορών εξηγείται λόγω της ανασφάλειας αλλά και της δυσπιστίας του καταναλωτικού κοινού. Σχετικά με τη χρησιμοποίηση κινητών συσκευών για περιήγηση στο Διαδίκτυο, μας δείχνουν ότι πλέον το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού χρησιμοποίει κινητές συσκευές. Αναφορικά με τη Διαδικτυακή Διαφήμιση, τα αποτελέσματα της έρευνας μας δείχνουν ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών δεν παρατηρούν συνήθως τις Διαδικτυακές Διαφημίσεις. Αν και το καταναλωτικό κοινό παρουσιάζεται να παρατηρεί σε μικρό βαθμό τις online διαφημίσεις, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι τουλάχιστον ένας στους δύο έχει επιλέξει κατά το παρελθόν μια διαδικτυακή διαφήμιση κειμένου. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη της διαδικτυακής διαφήμισης παρά τις ιδιαιτερότητες της, καθώς οι ίδιοι θα επέλεγαν να διαφημίσουν την επιχείρηση τους διαδικτυακά. Υπάρχει όμως και ένα πολύ μικρό ποσοστό που δε θα έκανε διαφήμιση της επιχείρησης του στο διαδίκτυο.