Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Manousaki, Nektaria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η γνώμη των καταναλωτών της Δυτικής Κρήτης σε νέα προϊόντα φρέσκου γάλακτος και βρώμης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2019-05-20) Μανουσάκη, Νεκταρία; Manousaki, NektariaΤο γάλα ως η σημαντικότερη διατροφική αξία που συνδέεται με την ανάπτυξη του ανθρώπινου οργανισμού, συνδέεται εξίσου και με την οικονομική ανάπτυξη. Η παραγωγή του ξεκίνησε ως οικοτεχνία και με τον καιρό αναπτύχθηκε σε βιοτεχνίες που παρήγαγαν γαλακτικά προϊόντα και πολύ αργότερα εξελίχθηκαν σε γαλακτοβιομηχανίες. Η πρώτη βιομηχανία για την παραγωγή αποστειρωμένου γάλακτος από αγελαδινό ιδρύθηκε στην Αθήνα το 1934 και στην δεκαετία του 1990 η γαλακτοβιομηχανία γιγαντώνεται. Γίνονται επεκτάσεις και νέες μονάδες με υπερσύγχρονο εξοπλισμό για την αξιοποίηση και του πρόβειου γάλακτος, αλλά και την ανάπτυξη σε άλλους τομείς, όπως η παραγωγή χυμών φρούτων. Η βιομηχανία γάλακτος, τα τελευταία χρόνια, γίνεται ο μεγαλύτερος τομέας του κλάδου των τροφίμων της χώρας. Η οικονομική κρίση που εμφανίζεται στη χώρα μας από το 2007 θα φέρει την ανατροπή στα δεδομένα. Τεχνολογικοί, κοινωνικοί, οικονομικοί και πολιτικοί παράγοντες επηρεάζουν και τον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας. Μεγάλες επιχειρήσεις εξαφανίζονται, ενώ οι συγχωνεύσεις στο χώρο των επιχειρήσεων φαινομενικά είναι μία λύση για επιβίωση. Κάποιοι θα δουν τη κρίση ως ευκαιρία. Καινοτομικά προϊόντα θα εισέλθουν στην αγορά. Η αλευροβιομηχανία «ΜΥΛΟΙ ΚΡΗΤΗΣ», μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της Κρήτης, δημιούργησε ψυγεία που με το κατέβασμα ενός μοχλού ο καταναλωτής μπορεί να προμηθευτεί το γάλα ή το ρόφημα της αρεσκείας του. Επίσης, έχοντας τη πρώτη ύλη του αλεύρου οι «ΜΥΛΟΙ ΚΡΗΤΗΣ» αναζήτησαν και άλλες χρήσεις πέρα των αρτοσκευασμάτων. Ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής δημιούργησαν δύο νέα προϊόντα, το ρόφημα βρώμης και το ρόφημα βρώμης με χαρούπι και κακάο. Πραγματοποιήθηκε έρευνα η οποία αφορά τη νέα ιδέα στα προϊόντα φρέσκου γάλακτος και στα νέα προϊόντα ρόφημα βρώμης και ρόφημα βρώμης με χαρούπι και κακάο. Αντλούμε πληροφορίες για την κατανάλωση γάλακτος και τους λόγους που οι καταναλωτές αποφεύγουν να έχουν το γάλα στη καθημερινή τους διατροφή. Ποια είναι η νέα τάση της εποχής και πόσο δεκτικοί είναι οι καταναλωτές στα νέα προϊόντα βρώμης. Πόσο ρόλο μπορεί να παίξει το φύλο ή ηλικία στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η Στατιστική Επιστήμη θα βοηθήσει να προβούμε σε συμπεράσματα.