Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Manouseli, Evangelia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Τεχνικές δημιουργίας ενός brand name και μέτρηση της αντιλαμβανόμενης αξίας της μάρκας. Περίπτωση εταιρείας Zara(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2016-05-12) Διαμάντη, Ζωή; Diamanti, Zoi; Μανουσέλη, Ευαγγελία; Manouseli, EvangeliaΣε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δημιουργούν καθώς και να δίνουν αξία στο προϊόν τους. Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται η περίπτωση της μάρκας Zara και η μέτρηση της αντιλαμβανόμενης αξίας της. Όσον αφορά την αλυσίδα καταστημάτων Zara είναι μια από τις μάρκες της εταιρείας Inditex, η οποία δραστηριοποιείται με επιτυχία στο χώρο της ένδυσης, σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο αλλά και στη χώρα μας. Ο στόχος της έρευνας είναι: - Η δημιουργία ενός ερευνητικού μοντέλου που μετρά την αντιλαμβανόμενη αξία της μάρκας Zara, αλλά ταυτόχρονα προσδιορίζει τις σχέσεις εξάρτησης και συσχέτισης που υπάρχουν. ‘Όσον αφορά στις προαναφερθείσες σχέσεις, πρόκειται για τη σχέση της αντιλαμβανόμενης αξίας της μάρκας με μεταβλητές όπως η αναγνωρισιμότητα, η ποιότητα, η τιμή, η προσωπικότητα της μάρκας , η ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση στο κατάστημα , την από στόμα σε στόμα διάδοση της μάρκας , τη πιθανή επαναγορά της μάρκας κλπ. - Η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για την βαθύτερη κατανόηση των αλυσιδωτών σχέσεων που προκαλεί μια έννοια όπως η αντιλαμβανόμενη αξία, την οποία οι περισσότεροι συγγραφείς ορίζουν ως μια μεταβλητή που εξαρτάται από πληθώρα άλλων. - Η προσπάθεια δημιουργίας προτάσεων για την βελτίωση της αντιλαμβανόμενης αξίας της μάρκας ρούχων Zara αλλά και την υποβολή προτάσεων που θα αφορούν ολόκληρο το κλάδο υφαντουργίας.