Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Mara, Eleni"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Το σύστημα και η διάδοση online δημοπρασιών διαφήμισης στο internet.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2015-09-22T14:50:10Z) Μάρα, Ελένη; Σφακιανάκη, Ειρήνη; Mara, Eleni; Sfakianaki, EiriniΌπως ήταν φυσικό, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα του διαδικτύου, επηρέασε άμεσα τόσο το εμπόριο όσο και την διαφήμιση. Ακόμη και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι της διαφήμισης που δεν έχουν σχέση με το καινούργιο αυτό διαφημιστικό μέσο, όπως ακριβώς και όταν πρωτοεμφανίστηκε. Σήμερα η τεχνολογία και η ταχύτητα διάδοσής της επιβάλλει την online διαφήμιση, η οποία πρέπει να είναι η πρώτη φροντίδα κάθε εταιρείας. Μια συχνή μορφή διαδικτυακής διαφήμισης είναι το λεγόμενο σημείο-δημοπρασία, η οποία περιλαμβάνει adword δημοπρασίες,τα διαφημιστίκα πλαίσια (banners) και άλλες τετοιές μορφές διαφημίσεων. Στο χώρο της δημοπρασίας, η οποία συνήθως διεξάγεται από τις μηχανές αναζήτησης, οι διαφημιστές υποβάλλουν προσφορές για χώρο σε μια ιστοσελίδα. Οι διαφημίσεις τοποθετούνται, είτε ως απάντηση στην αναζήτηση στο διαδίκτυο των χρηστών (όπως στην δημοπρασία adword), ή σε προκαθορισμένες υποδοχές στις ιστοσελίδες. Η εργασία αυτή μελετά το πρόβλημα της online διαφήμισης ως προς τις δημοπρασίες σε πολλούς πλειοδότες και τη μέθοδο εύρεσης του διαγωνισμού και του μηχανισμού στην οποία οι διαφημιστές προσπαθούν να βελτιστοποιήσουν τη χρησιμότητα. Μελετούνται υφιστάμενοι μηχανισμοί δημοπρασίας και προτείνονται τρόποι βελτίωσης των μηχανισμών.