Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Maraki, Anastasia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διερεύνηση της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών του ΕΛΜΕΠΑ ως προς την διαχείριση των εκπαιδευτικών αναγκών φοιτητών/τριών ΑμεΑ.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΠΜΣ Διαμεθοδικές Κοινωνικές Παρεμβάσεις σε Καταστάσεις Κρίσης, 2021-07-01) Μαράκη, Αναστασία; Maraki, AnastasiaΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των στάσεων , των γνώσεων και των πρακτικών του εκπαιδευτικού προσωπικού του ΕΛΜΕΠΑ, ως προς την ορθή αντιμετώπιση και διαχείριση των εκπαιδευτικών αναγκών των ΑμεΑ του πανεπιστημίου καθώς και η διερεύνηση των παραπάνω παραγόντων σε σχέση με συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Ο πληθυσμός αφορούσε τους εκπαιδευτικούς του ΕΛΜΕΠΑ, και των δυο φύλων, όλων των ηλικιών και από όλες τις Σχολές. Για τη συλλογή δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με κλειστές και ανοιχτές ερωτήσεις και κλίμακες μέτρησης τύπου Likert και συμπληρώθηκαν συνολικά 80 ερωτηματολόγια. Τα αποτελέσματα της παρούσας μελέτης συμφωνούν με εκείνα άλλων ερευνών , με τους συμμετέχοντες να εμφανίζουν επίδοση κάτω του μέσου όρου όσον αφορά στις γνώσεις τους πάνω σε θέματα αναπηρίας , κυρίως σε ό,τι αφορά τη γνώση τους για τις ψυχικές και τις αισθητηριακές αναπηρίες. Επίσης, ανεξάρτητα από τη Σχολή, οι συμμετέχοντες παρουσίασαν μέτρια προς καλή επίδοση όσον αφορά στις στάσεις και τις πρακτικές που ακολουθούν στη διαχείριση των εκπαιδευτικών αναγκών των ΑμεΑ. Όσον αφορά στις επιδόσεις των συμμετεχόντων σε σχέση με τις γνώσεις η μέση βαθμολογία είναι κοντά στο μέσο όρο ενώ στην επίδοση σε σχέση με τις στάσεις και τις πρακτικές τους οι μέσες βαθμολογίες είναι αναλογικά καλύτερες. Στην παρούσα μελέτη επίσης το φύλο, η εκπαιδευτική βαθμίδα και το τμήμα στο οποίο διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί, ως παράγοντες είναι ανεξάρτητοι από τη στάση και τις πρακτικές απέναντι στις εκπαιδευτικές ανάγκες αυτής της ομάδας φοιτητών. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με αποτελέσματα άλλων ερευνών που δείχνουν ότι οι γυναίκες εκπαιδευτικοί, οι μη μόνιμοι και οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε ανθρωπιστικά –παιδαγωγικά τμήματα πανεπιστημίων έχουν πιο ευνοϊκή στάση απέναντι τους. Τέλος ένα σημαντικό εύρημα αυτής της έρευνας είναι ότι οι συμμετέχοντες δεν φαίνεται να είναι θετικοί στην παροχή διευκολύνσεων που αφορούν σε τροποποιήσεις στη συνολική ύλη των μαθημάτων αλλά σε εκείνες που αφορούν στον τρόπο-τόπο εξέτασης , στη χρήση τεχνολογιών και γενικότερα εκείνες που βοηθούν τη διευκόλυνση της ένταξής τους σε προγραμματισμένες εκπαιδευτικές ενότητες.