Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Margaritis, David Giannis"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διοίκηση ολικής ποιότητας και εφαρμογή της στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2013-08-05T16:23:28Z) Ρούσσος, Βασίλειος; Μαργαρίτης, Ντέιβιντ Γιάννης; Roussos, Vasileios; Margaritis, David GiannisΤα τελευταία χρόνια στον τουρισμό σε παγκόσμια κλίμακα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης προς τους πελάτες μέσω συγκεκριμένων στρατηγικών, που έχουν ως βασική επιδίωξη τους να προάγουν την ποιότητα. Έχει γίνει πια συνείδηση ότι για τη σύγχρονη ανάπτυξη του τουρισμού δεν αρκεί μόνο η προβολή της φυσικής ομορφιάς ενός τόπου ή των διαφόρων σημείων τουριστικής έλξης. Χρειάζεται να αντιμετωπιστεί η τουριστική βιομηχανία με όρους καθαρά επιστημονικούς. Το μάνατζμεντ των τουριστικών επιχειρήσεων αποτελεί κλειδί για την ανάπτυξή τους. Στην εποχή που ζούμε οι διευθυντές των επιχειρήσεων για να δημιουργήσουν ένα πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον συνειδητοποίησαν πως δεν θα μπορούσαν να βασιστούν μόνο στην σύγκριση τιμών, έτσι έπρεπε να βρεθεί ένας ακόμη πιο αυστηρός τρόπος σύγκρισης με περισσότερες απαιτήσεις χωρίς όμως να είναι οικονομικά επιζήμιος. Η λύση στο ζητούμενο αυτό είναι η σύγκριση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η υποστήριξη προς τον πελάτη, ο προσανατολισμός στον πελάτη και η ικανοποίηση του πελάτη αποτελούν τους μείζονες αντικειμενικούς στόχους ενός προσανατολισμένου στην ποιότητα οργανισμού. Με βάση όλα τα προαναφερόμενα δημιουργήθηκε η διοίκηση ολικής ποιότητας η οποία προσδίδει στην επιχείρηση ένα ολοκαίνουργιο μέτρο σύγκρισης. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας αφορά ουσιαστικά την ανάπτυξη μιας ιδεολογίας, μιας φιλοσοφίας, μεθόδων και ενεργειών που αποβλέπουν στην απόλυτη ικανοποίηση των πελατών, μέσω των συνεχών βελτιώσεων. Οι μάνατζερ επιχειρούν να εφαρμόσουν τις παραπάνω φιλοσοφίες και αρχές για το σκοπό αυτόν και τα αποτελέσματα μπορεί να είναι εκπληκτικά. Ωστόσο, η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι κάτι περισσότερο από όλα αυτά. Το πρότυπο διασφάλισης ποιότητας ISO είναι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει τόσο την υποστήριξη, όσο και τον μηχανισμό για την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων ή την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε έναν οργανισμό. Στην παρούσα πτυχιακή αναλύθηκε το θέμα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Με την ραγδαία αύξηση του ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αναζητήθηκε ένας νέος πιο απαιτητικός αλλά ταυτόχρονα και όσο το δυνατόν λιγότερο δαπανηρός τρόπος ώστε οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να γίνουν ακόμη πιο ανταγωνιστικές. Έτσι αναπτύχθηκε η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Στην παρούσα εργασία μας προσπαθούμε να ανακαλύψουμε τις ρίζες της, να αναπτύξουμε και να αναλύσουμε όλα τα κομμάτια της αλλά και να αναζητήσουμε το κατά πόσο αποτελεσματική είναι σαν μέτρο σύγκρισης για τα σύγχρονα δεδομένα του τουριστικού μάνατζμεντ. Στο δεύτερο κομμάτι τις πτυχιακής μας αναζητούμε εμπράκτως σε ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης αλλά και της Σαντορίνης το κατά πόσο εφαρμόζεται αυτό το μικρό κομμάτι του μάνατζμεντ και σε ποιο βαθμό βοηθάει την τουριστική επιχείρηση ως προς την ανταγωνιστικότητα.