Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Marnelaki, Marina"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο H αγγειοπλαστική τέχνη των μινωϊτών και η εξέλιξή της. Θραψανό το μέρος όπου η παράδοση συνεχίζεται.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2008-2-28T16:44:49Z) Αγγελάκη, Ευαγγελία; Μαρνελάκη, Μαρίνα; Angelaki, Evangelia; Marnelaki, MarinaΑπό την πολυμορφία της έκφρασης της αιώνιας μεσογειακής φύσης της Κρήτης, άντλησε την φρεσκάδα και την επινοητικότητά του ο Μινωικός πολιτισμός. Αυτή η ίδια πολυμορφία δίδαξε στους κατοίκους της Μινωικής Κρήτης την δημιουργική ικανότητα να μεταμορφώνουν την γη σε εξαιρετικής ποιότητας κεραμική, δείγματα της οποίας γνωρίζουμε από όλες της περιόδους του Μινωικού πολιτισμού. Σ' αυτό το ίδιο φυσικό περιβάλλον, στα ίχνη της μεγάλης κεραμικής παράδοσης των Μινωιτών, οι τεχνίτες του Θραψανού δημιουργούν σήμερα αριστουργήματα αγγειοπλαστικής τέχνης. Το Θραψανό είναι το μεγαλύτερο αγγειοπλαστικό κέντρο της σύγχρονης Κρήτης. Βρίσκεται κοντά στο Ηράκλειο 1500 κατοίκους και μεγάλος αριθμός από αυτούς ασχολείται με την αγγειοπλαστική τέχνη. Ο Συνεταιρισμός Αγγειοπλαστών Θραψανού ιδρύθηκε το 1977 από Θραψανιώτες αγγειοπλάστες και εξάγει τα υψηλής τέχνης προϊόντα του σε πολλές χώρες. Συνδυάζοντας την ποιότητα και την λειτουργική χρησιμότητα των αγγείων, με την καλλιτεχνική παράδοση και υλική αντοχή, δεν είναι υπερβολικός ο ισχυρισμός ότι οι πανάρχαια κεραμική παράδοση της Κρήτης βρίσκεται σε δημιουργικά χέρια. Αρκεί λοιπόν να έχετε την διάθεση για να γνωρίσετε από κοντά το θαύμα της δημιουργίας από την εποχή του Μίνωα μέχρι σήμερα.Τεκμήριο Μύθος και πραγματικότητα του management στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Κρήτη.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2011-05-26T14:53:58Z) Μαρνελάκη, Μαρίνα; Marnelaki, MarinaΟ τουρισμός σήμερα δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανάγκη για τους ανθρώπους των πόλεων. Τα τουριστικά κίνητρα πηγάζουν από τις βιολογικές, ψυχολογικές, κοινωνικές αλλά και οικογενειακές ανάγκες. Οι τουρίστες γίνονται πιο έμπειροι, απαιτητικοί, εκλεκτικοί. Ο νέος τουρίστας αναζητά νέο τουρισμό. Καθώς τα μεγάλα ξενοδοχεία διακοπών αποτελούν μια συμφέρουσα επιλογή για την πλειοψηφία των σύγχρονων τουριστών, η ικανοποιητική εξυπηρέτηση των νέων αναγκών, μεταξύ άλλων η φυσική δραστηριοποίηση, η κοινωνική αλληλεπίδραση, η απόκτηση νέων εμπειριών είναι καθοριστικοί παράγοντες για την περίοδο των διακοπών. Για το λόγο αυτό η ποιότητα υπηρεσιών αναψυχής στα ξενοδοχεία έχει αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία και μπορεί να συμμετέχει σε υψηλό βαθμό στην ποιότητα ζωής των τουριστών. Είναι βασικό η παραγωγή στελεχών και ανθρώπινου δυναμικού να προσαρμόζεται και να ικανοποιεί τις ανάγκες της αγοράς.