Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Maroudis, Eleftherios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Εταιρική κοινωνική ευθύνη στις τηλεπικοινωνίες: η άποψη των καταναλωτών.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς, 2022-01-14) Μαρούδης, Ελευθέριος; Maroudis, EleftheriosΗ Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μπορεί να θεωρηθεί ως μηχανισμός που χρησιμοποιείται σε εταιρικό επίπεδο για να ενισχυθούν οι σχέσεις των επιχειρήσεων με τους ενδιαφερόμενους - καταναλωτές. Η σημαντικότητά της για τις επιχειρήσεις συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με την εικόνα τους προς το κοινωνικό σύνολο. Η εστίαση προς τη βιωσιμότητα αναφέρεται σε έναν κόσμο στον οποίο οι πόροι τουλάχιστον διατηρούνται και δεν εξαντλούνται για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να στηρίξουμε τον εαυτό μας και τις μελλοντικές γενιές. Σήμερα, η αειφορία εκτείνεται πέρα από περιβαλλοντικές πτυχές και περιλαμβάνει έννοιες κοινωνικής και οικονομικής δικαιοσύνης. Οι εκθέσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ή οι αναφορές βιωσιμότητας είναι επομένως ένα πιθανό μέσο για τις εταιρείες να αποκαλύψουν τον τρόπο διαχείρισης των κοινωνικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων με την πάροδο του χρόνου. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα έρευνα εξετάζει τις απόψεις των καταναλωτών αναφορικά με την εταιρική κοινωνική ευθύνη των εταιριών τηλεπικοινωνιών. Μεταξύ άλλων η έρευνα κατέληξε πως το 33.6% του δείγματος είναι μέτρια εξοικειωμένοι με την ιδέα της «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» (ΕΚΕ), 37% είναι πολύ εξοικειωμένοι ενώ 29.4% λίγο ή καθόλου εξοικειωμένοι. Επομένως, υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό του καταναλωτικού κοινού που δεν είναι τόσο εξοικειωμένο με την ιδέα της ΕΚΕ, και επιπλέον δράσεις επιμόρφωσης και ενημέρωσης θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτό το στοιχείο. Ακολούθως τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής εταιρείας τηλεπικοινωνίας είναι η εξυπηρέτηση από το προσωπικό, η ποικιλία υπηρεσιών και οι προσφορές, με την ΕΚΕ να έρχεται τέταρτη. Τέλος, πως όσο υψηλότερη είναι η εξοικείωση των καταναλωτών με την ιδέα της ΕΚΕ, τόσο υψηλότερη είναι και η σημασία της ΕΚΕ ως κριτήριο επιλογής τηλεπικοινωνιακού παρόχου. Επομένως, η ενημέρωση των καταναλωτών για την ΕΚΕ και τις δράσεις των παρόχων υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών, θα αυξήσει ταυτόχρονα και τη σημασία της ΕΚΕ ως κριτηρίου επιλογής.