Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Mathioudaki, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η σύγχρονη τεχνολογία στην ανάπτυξη του Front office (reception) ξενοδοχείου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2008-05-23T10:04:03Z) Μαθιουδάκη, Μαρία; Βουλγαρέλη; Χρυσούλα; Mathioudaki, Maria; Voulgareli, ChrysoulaΗ υποδοχή του ξενοδοχείου – Front Office, είναι ένα από τα σημαντικότερα τμήματα του ξενοδοχείου. Είναι ο πρώτος και ο τελευταίος χώρος όπου οι πελάτες μας θα έρθουν σε επαφή με το προσωπικό του ξενοδοχείου. Η υποδοχή του ξενοδοχείου είναι το κυριότερο τμήμα του ξενοδοχείου, το οποίο διαχειρίζεται τα υπνοδωμάτια και συντονίζει τη λειτουργία όλης της μονάδας σε σχέση με την κινητικότητα της πελατείας.Τεκμήριο Οργάνωση και λειτουργία επισιτιστικών τµηµάτων παραθεριστικής ξενοδοχειακής µονάδας µε ειδική αναφορά στην εφαρµογή υπηρεσιών Marketing.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2014-09-11T21:24:15Z) Παγωμένου, Παναγιώτα; Μαθιούδακη, Μαρία; Pagomenou, Panagiota; Mathioudaki, MariaΤα επισιτιστικά τμήματα των ξενοδοχειακών μονάδων αποτελούν ένα σημαντικό κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας. Η ορθή οργάνωση τους και η παροχή από αυτές ποιοτικών υπηρεσιών και προϊόντων προσφέρουν ένα ιδιαίτερα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις ξενοδοχειακές μονάδες, όπου βρίσκονται εγκατεστημένες. Τα επισιτιστικά τμήματα των ξενοδοχείων αποτελούν επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Κρίνεται λοιπόν απαραίτητη η εφαρμογή των αρχών του Μάρκετινγκ, αλλά και της Διοίκησης των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών σε όλο το εύρος ανάλυσης των επισιτιστικών τμημάτων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της οργάνωση και της λειτουργίας των παραπάνω τμημάτων με ειδική αναφορά να γίνεται στην εφαρμογή υπηρεσιών Marketing. Μετά από την παρουσίαση των εννοιών και την ολοκληρωμένη διάρθρωση του θεωρητικού πλαισίου, έγινε ειδική μελέτη περίπτωσης εφαρμογής των αρχών διοίκησης, οργάνωσης και μάρκετινγκ αυτών των τμημάτων σε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων στην περιοχή του Νομού Ηρακλείου. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας προσδιορίζεται το θέμα αυτής και γίνεται αναλυτική αναφορά στο Μάρκετινγκ υπηρεσιών, καθώς και στο Μάρκετινγκ των χώρων εστίασης συγκεκριμένα. Έπειτα, στο δεύτερο κεφάλαιο προσδιορίζεται η δομή και ο τρόπος οργάνωσης των επισιτιστικών τμημάτων των ξενοδοχειακών μονάδων. Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο τρόπος οργάνωσης και εκπαίδευσης του ανθρώπινου παράγοντα (προσωπικού) στα επισιτιστικά τμήματα και τονίζεται ο ρόλος και η σημασία του. Το 4ο κεφάλαιο αναλύει την εφαρμογή του Μάρκετινγκ υπηρεσιών στα επισιτιστικά τμήματα των ξενοδοχείων, ενώ στο 5ο κεφάλαιο της παρούσας μελέτης παρουσιάζεται αναλυτικά η έρευνα που έγινε σε ξενοδοχείο 5 αστέρων της πόλης του Ηρακλείου.