Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Mavridou, Anastasia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Οργάνωση και διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων (Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείο Le Chalet).(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2021-09-02) Μαυρίδου, Αναστασία; Mavridou, AnastasiaΣε κάθε επιχείρηση είναι απαραίτητο να υπάρχει οργάνωση και καλή διοίκηση προκειμένου αυτή να κατορθώσει να επιβιώσει και να ξεπεράσει τις δυσκολίες που προκύπτουν. Κάθε μέρα στον επαγγελματικό στίβο αποτελεί μια πρόκληση για κάθε επιχείρηση και το κυριότερο για κάθε επιχειρηματία ξεχωριστά. Ένας από τους δυσκολότερους επιχειρηματικούς κλάδους είναι ο τουρισμός καθώς προσφέρονται ως επί το πλείστον υπηρεσίες από την πλευρά των επιχειρήσεων. Για κάθε επιχείρηση έχει μεγάλη σημασία το αγαθό που προσφέρει και κυρίως ο τρόπος με τον οποίο έχει την δυνατότητα να το προσφέρει. Ο ίδιος ο τουρισμός για την Ελλάδα είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα, πάνω στο οποίο έχει την δυνατότητα να στηρίξει ένα σημαντικό μέρος της οικονομικής της κατάστασης. Όμως ο τουρισμός δεν είναι κάτι άψυχο, αλλά το ακριβώς αντίθετο. Είναι κάτι με το οποίο έχουν ασχοληθεί διάφοροι μελετητές και γι’ αυτό έχουν δημιουργηθεί εξίσου διάφοροι ορισμοί, αλλά το κυριότερο έχουν δημιουργηθεί διάφορες μορφές τουρισμού. Η ύπαρξη τόσων μορφών τουρισμού προσφέρει την δυνατότητα σε επιχειρηματίες ν’ ασχοληθούν με τον συγκεκριμένο κλάδο και να δημιουργηθούν διαφόρων ειδών επιχειρήσεις. Από αυτές τις επιχειρήσεις το σημαντικότερο κομμάτι είναι το προσωπικό τους, το οποίο πρέπει απαραιτήτως να εκπαιδεύεται, προκειμένου να γνωρίζει πώς θα προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της εκάστοτε επιχείρησης. Κάθε φορά όμως για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί ακόμη κι αυτό το ζήτημα, της εκπαίδευσης του προσωπικού, είναι απαραίτητο για την επιχείρηση να έχει οργανωθεί σωστά. Πρόκειται όμως για κάτι που την ίδια στιγμή ενώ προσφέρει σημαντικά οφέλη δεν υφίσταται παντού. Ο λόγος γι’ αυτό είναι το σημαντικό γεγονός πως υπάρχουν διάφορες μορφές οργάνωσης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Σ’ αυτού του είδους τις επιχειρήσεις υπάρχουν και διάφορα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, όπως είναι το τουριστικό μάρκετινγκ του οποίου η συμβολή, η χρησιμότητα και τα χαρακτηριστικά είναι συγκεκριμένα και με βαρύνουσα σημασία. Κάθε φορά όμως που μια κρίση εμφανίζεται ο τουρισμός είναι ένας από τους κλάδους που επίσης επηρεάζεται και έχει σαν αποτέλεσμα να αλλάζουν οι ισορροπίες του κλάδου. Τα τελευταία χρόνια ειδικά, από το 2008 κι έπειτα, η κατάσταση της εγχώριας οικονομίας έχει αλλάξει ριζικά κι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να χρειάζεται ν’ αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούσαν οι τουριστικές επιχειρήσεις. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ν’ αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο αυτές ήταν οργανωμένες και διοικούνταν. Προκειμένου να μπορέσει να εξεταστεί ο τρόπος με τον οποίο οργανώνεται και διοικείται μια τουριστική επιχείρηση, στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, εξετάζεται ως μελέτη περίπτωσης η τουριστική επιχείρηση Le Chalet.