Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Michelaki, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η ικανοποίηση των ασφαλισμένων από την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. H περίπτωση του ΠΕΔΥ Ηρακλείου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής, 2017-11-23) Μαθιουδάκη, Νικολέτα; Μιχελάκη, Μαρία; Mathioudaki, Nikoleta; Michelaki, MariaΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η μέτρηση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων από την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας η περίπτωση του ΠΕΔΥ Ηρακλείου. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν με την χρήση ερωτηματολογίου. Το δείγμα ατόμων ήταν 300. Στη συγκεκριμένη έρευνα διανεμήθηκαν 300 ερωτηματολόγια και αξιοποιήθηκαν και τα 300. Τα ερωτηματολόγια περιείχαν ερωτήσεις κλειστού τύπου. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν σε φόρμα του excel και αναλύθηκαν με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS 20. Αποτελέσματα: Στην παρούσα μελέτη το 29,3% ήταν άντρες και το 70,7% ήταν γυναίκες. Το ποσοστό των ασφαλισμένων του δείγματος ήταν 87,7%, ενώ οι ανασφάλιστοι το 12% Το μεγαλύτερο ποσοστό 47,3% θεωρεί την υγεία του καλή, το 21,0 % πολύ καλή και το 24,3 % μέτρια. Στην επιλογή παροχής φροντίδας των ασφαλισμένων ένα μεγάλο ποσοστό 47,5% επιλέγει να στρέφεται σε ιδιώτες γιατρούς με αμοιβή, ενώ ένα ποσοστό 25,7 % στρέφεται σε ιδιώτες γιατρούς ΕΟΠΥΥ, είτε σε γιατρούς του ΠΕΔΥ. Το μεγαλύτερο ποσοστό 29,5% κρίνει την εμπειρία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ΠΕΔΥ πολύ κακή, το 23,1% ούτε καλές/ούτε κακές και το 19,3% μάλλον καλές, το 17,3% μάλλον κακές και το 10,8% πολύ καλές. Το μεγαλύτερο ποσοστό των ασφαλισμένων 37,5% πιστεύει ότι οι εμπειρίες χρόνου αναμονής μέχρι την επίσκεψη στο γιατρό είναι ούτε καλές/ούτε κακές, το 19,1% μάλλον καλές, το 18,7% πολύ κακές, το 17,1% μάλλον κακές, το 7.7% πολύ καλές. Τον χρόνο έκδοσης των αποτελεσμάτων των εξετάσεων τους έκρινε ένα ποσοστό 36,8% ως μάλλον καλή, το 30,7% ούτε καλή ούτε κακή, και το 7,4% ως πολύ κακή. Η καθαριότητα των εγκαταστάσεων θεωρείται 48,1% πολύ καλή, 33% μάλλον καλή, 13,8% ούτε καλή/ούτε κακή, το 3,7% μάλλον κακή και το 1,3% πολύ κακή. Η εμπειρία τήρησης της προγραμματισμένης ώρας ραντεβού παρατηρείται ότι το 31,3% είναι ούτε καλή/ούτε κακή, το 24,6% είναι μάλλον καλή, το 18,2% μάλλον κακή, το 15,5% πολύ καλή, το 18,2% μάλλον κακή και το 10,4% πολύ κακή. Το 36,7% νομίζει ότι εμπειρία της πλήρης ενημέρωσης από τον γιατρό είναι πολύ καλή, το 36,4% μάλλον καλή, το 17,5% ούτε καλή/ούτε κακή, το 5,4% πολύ κακή και το 4% μάλλον κακή. Οι λόγοι επίσκεψης κυρίως στο ΠΕΔΥ αποτελούνται από 55,4% εξέταση, 28,2% για συνταγογράφηση, 11,7% εργαστηριακές εξετάσεις, 2,7% εμβολιασμούς και το 2% αναρρωτικές άδειες. Το 38,4% κρίνει ότι η συμπεριφορά νοσηλευτών είναι μάλλον καλή, το 33.8% πολύ καλή, το 21,5% ούτε καλή/ούτε κακή, το 3,5% μάλλον καλή και το 2,8% πολύ κακή. Επιπρόσθετα, παρουσιάζεται, και η συμπεριφορά των γιατρών απέναντι στους ασφαλισμένους, με το μεγαλύτερο ποσοστό να πιστεύει ότι είναι μάλλον καλή με 47,1%. Τέλος, παρουσιάζεται, και η συμπεριφορά των διοικητικών υπαλλήλων, όπου το μεγαλύτερο σύνολο των ασφαλισμένων υποστηρίζει ότι είναι μέτρια με ποσοστό 32,1%. Η μεγαλύτερη έλλειψη του ΠΕΔΥ λογαριάζεται ότι είναι η έλλειψη ιατρών 59,5%, έλλειψη εξειδικευμένων εξετάσεων 18,4%, έλλειψη εργαστηριακών εξετάσεων 11,4% και η έλλειψη νοσηλευτικού/ παραϊατρικού προσωπικού 10,7%. Ερωτήθηκαν εάν θα επέλεγαν να έρθουν ξανά στο ΠΕΔΥ και απάντησαν με 60 % Ναι, με 23 % Όχι και με 15,60 % Δεν απαντώ. Άλλη μια ερώτηση που τους έγινε, είναι εάν θα πρότειναν την επίσκεψη στο ΠΕΔΥ σε φίλους και συγγενείς, όπου απάντησαν με 44% μάλλον ναι, με 23 % μάλλον όχι, με 22,90 % σίγουρα ναι, με 10,30% σίγουρα όχι. Τέλος αξιολογείται η συνολική εμπειρία του ΠΕΔΥ με κλίμακα από 1-10. Το μεγαλύτερο ποσοστό 24% βαθμολογεί με 6, το 21,7% με 7, το 16% με 5, το 12% με 8, το 7,7% με 3, το 6,7% με 4, το 4,3% με 2, το 2,7% με 9, το 2% με 1 και 1,7% με 10. Συμπεράσματα: Oι ασφαλισμένοι του ΠΕΔΥ δείχνουν ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες που τους παρέχονται ως σύνολο. Γενικότερα, είναι ικανοποιημένοι με όλο το προσωπικό, αλλά ταυτόχρονα εντοπίζουν προβλήματα όσον αφορά την έλλειψη εξειδικευμένων εξετάσεων, την έλλειψη ιατρών αλλά και προβλήματα στις κτηριακές υποδομές με βασικότερο το χώρο στάθμευσης.Τεκμήριο Οι αντιλήψεις των τελειοφοίτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τις προοπτικές απασχόλησης και τις πηγές πληροφόρησης για την εργασία.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2013-11-07T07:53:00Z) Γεωργούλα, Μαριάνθη; Μιχελάκη, Μαρία; Georgoula, Marianthi; Michelaki, MariaΜέσα στα πλαίσια της κοινωνίας, ο άνθρωπος επιδιώκει να θέσει κάποιους στόχους με σκοπό να εξασφαλίσει τον βιοπορισμό του και έπειτα να ολοκληρωθεί απέναντι στον εαυτό του και απέναντι στους άλλους. Η απόκτηση μιας εργασίας αποτελεί έναν από τους στόχους αυτούς. Έχοντας μια εργασία ο άνθρωπος από την μια πλευρά εξασφαλίζει τα απαραίτητα οικονομικά μέσα ώστε να διασφαλίσει μια άνετη ζωή και αυτονομία, και από την άλλη έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί, να προσφέρει με τον τρόπο του στη κοινωνία και να ολοκληρωθεί τόσο απέναντι στον εαυτό του όσο και απέναντι στους άλλους.Ο βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της αντίληψης των τελειοφοίτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τις προοπτικές εργασίας τους γύρω από το αντικείμενο σπουδών τους. Η έρευνα απευθύνθηκε σε τελειόφοιτους νέους και νέες που επρόκειτο να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους στον επόμενο χρόνο και συγκεκριμένα στο 63 ακαδημαϊκό έτος 2009-2010. Οι φοιτητές που αποτέλεσαν τον πληθυσμό μας βρίσκονταν κατά κύριο λόγο στο Ζ΄ και Η΄ εξάμηνο σπουδών τους, ενώ δεν αποκλείσαμε και εκείνους των μεγαλύτερων εξαμήνων που όμως πρόκειται να αποφοιτήσουν μέσα στο παραπάνω έτος. Ως ηλικιακή ομάδα αυτών υπολογίσαμε - κατά προσέγγιση- την 22-26 έτη. Ο περιορισμός μας σε αυτά τα άτομα βασίστηκε στο γεγονός ότι αυτή η μερίδα των ατόμων -ή το μεγαλύτερο μέρος της- θα επιδιώξει σε άμεσο χρόνο την εισαγωγή τους στο χώρο της αγοράς εργασίας.Τα στοιχεία της μελέτης προέκυψαν μέσα από τη συμπλήρωση 150 τυποποιημένων ερωτηματολογίων τα οποία και μοιράστηκαν στον υπό έρευνα πληθυσμό, ισομερώς κατανεμημένα ανά φύλο, και εκπαιδευτικά ιδρύματα (ΑΕΙ και ΤΕΙ) όχι όμως ανα γεωγραφική περιοχή και μεταξύ των σχολών και των τμημάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ. Η συμπλήρωση ήταν προαιρετική και ανώνυμη και έλαβε χώρα κυρίως στο χώρο εκπαίδευσης των ατόμων και κατ’ ιδίαν.