Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Mika, Eleni"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Συγκριτική μελέτη περιπτώσεων διαφήμισης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2016-12-13) Μήκα, Ελένη; Mika, Eleni; Σαββουλίδου, Ελένη; Savvoulidou, EleniΟ κλάδος της διαφήμισης στη χώρα μας ιστορείται από το 1930, αλλά η εξελικτική του πορεία τοποθετείται στη μεταπολεμική δεκαετία του 1950. Στη δεκαετία του 1960 η διαφήμιση γνώρισε δυναμική άνοδο, με τη διάδοση των πρώτων βιομηχανοποιημένων καταναλωτικών προϊόντων στη χώρα. Στις δεκαετίες 1970 και 1980 άρχισε να διαμορφώνεται ο σημερινός διαφημιστικός χάρτης με την εδραίωση διεθνών διαφημιστικών εταιριών και δικτύων στη χώρα. Κατά τη δεκαετία του 1990 πραγματοποιήθηκαν οι περισσότερες διεθνείς συνεργασίες μετοχικού χαρακτήρα με ελληνικές εταιρίες, με αφετηρία τις διεθνείς ανακατατάξεις στο χώρο της διαφήμισης και τη μετεξέλιξη στο κύκλωμα διανομής των προϊόντων. Το κόστος της διαφήμισης στη χώρα μας επιβαρύνεται με φόρους και τέλη (πέρα από το ΦΠΑ) που δεν ισχύουν σε άλλες χώρες της ΕΕ, αλλά ούτε και στις σημαντικότερες από τις τρίτες χώρες. Οι επιβαρύνσεις αυτές καθιστούν τη διαφήμιση συγκριτικά ακριβή. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύσαμε τα αίτια δημιουργίας της διαφήμισης, την αναγκαιότητα, τα είδη, τις κατηγορίες και τα μέσα της, το κόστος και τον σκοπό της διαφήμισης. Στο πρακτικό κομμάτι κάναμε έρευνα για την εταιρεία ΑΔΕΛ. Η ΑΔΕΛ είναι η πρώτη διαφημιστική εταιρεία στην Ελλάδα που από το 1946 μέχρι και σήμερα έχει δημιουργήσει τις πιο πρωτοποριακές ιδέες.