Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Milioni, Christina"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης στον τόπο υποδοχής.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2008-2-28T16:44:49Z) Μηλιώνη, Χριστίνα; Οικονόμου, Ανθή; Milioni, Christina; Oikonomou, Anthi
    Δεν υπάρχει πλέον καμιά αμφιβολία σχετικά με την σημασία του τουρισμού για τον σημερινό κόσμο. Παράλληλα, όμως δεν υπάρχει και καμιά αμφιβολία για τις επιπτώσεις που αυτός επιφέρει σε οικονομικό, κοινωνικοπολιτιστικό, και περιβαλλοντικό επίπεδο. Οι επιπτώσεις αυτές είναι άλλοτε θετικές και άλλοτε αρνητικές για τον τόπο υποδοχής. Το ζήτημα όμως είναι ο κατάλληλος σχεδιασμός της τουριστικής ανάπτυξης ώστε να μεγιστοποιηθούν οι θετικές και να ελαχιστοποιηθούν οι αρνητικές επιπτώσεις. Θεωρήσαμε απαραίτητο να αναφερθούμε στους παράγοντες που οδήγησαν μαζικοποίηση , γιατί είναι αυτονόητο ότι όσο πιο έντονο είναι το τουριστικό ρεύμα τόσο πιο έντονες είναι και οι επιπτώσεις του τουρισμού σε οικονομία, κοινωνία, πολιτισμό και περιβάλλον. Αναλύσαμε τις επιπτώσεις αυτές αρχικά πάνω στην οικονομία, έπειτα στην κοινωνία και τον πολιτισμό και τέλος στο περιβάλλον. Στον επίλογο της εργασίας μας κάνουμε λόγο για την φέρουσα ικανότητα μιας περιοχής , δηλαδή για τον αριθμό των ατόμων που μπορεί να δεχτεί μια περιοχή χωρίς να αλλοιωθούν τα χαρακτηριστικά της. Έπειτα αναφέρουμε τις έννοιες «αειφορία» και «βιώσιμη ανάπτυξη» και κλείνουμε τον επίλογο με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, οι οποίες μπορούν να μειώσουν τις αρνητικές επιπτώσεις του μαζικού τουρισμού.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace