Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Minxhali, Jani"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι σύγχρονες τάσεις του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-07-25) Μιντζάλης, Ιωάννης; Minxhali, JaniΣε μια εποχή, που η ανάγκη επιβίωσης και δημιουργίας νέων διεξόδων δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων γίνεται επιτακτική, το ηλεκτρονικό επιχειρείν αποτελεί πηγή νέων ευκαιριών. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή του Διαδικτύου έχει γίνει πλέον απόλυτα κατανοητή από το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς πλήθος νέων επαγγελματικών ιστοσελίδων κατασκευάζονται καθημερινά. Ωστόσο, ένας διαδικτυακός τόπος δεν αρκεί μόνο να υπάρχει, αλλά και να προσελκύει νέους επισκέπτες, να τους εκπαιδεύει και να τους πείθει να αγοράσουν. Tο ηλεκτρονικό επιχειρείν σε συνδυασμό με την χάραξη της κατάλληλης στρατηγικής Διαδικτυακού Marketing προσφέρει νέες εμπειρίες και μοναδικές ευκαιρίες. Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα κυρίως σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να ανακαλύψουν και να δρομολογήσουν νέες επιχειρηματικές στρατηγικές. Στόχος του Internet Marketing δεν είναι να παραγκωνίσει τις παραδοσιακές μεθόδους προώθησης, αντιθέτως υποστηρίζεται πως για την μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας απαιτείται Marketing Fusion – δηλαδή συνδυασμός off line και on line Marketing. Είτε, λοιπόν, επιθυμούμε να δημιουργήσουμε μία νέα e-επιχειρηματική προσπάθεια είτε να αποκτήσει η επιχείρηση την ηλεκτρονική της διάσταση, το Διαδικτυακό Marketing αποτελεί ένα σύγχρονο και απαραίτητο πεδίο γνώσης.