Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Molyviou, Charistoula-Sevasti"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Οργανωσιακή κουλτούρα.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2014-07-23T17:49:14Z) Δημητράκη, Μαρία; Μολυβίου, Χαριστούλα-Σεβαστή; Dimitraki, Maria; Molyviou, Charistoula-SevastiΖούμε σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός των επιχειρήσεων αποτελεί καθημερινή διαμάχη των οργανισμών για να κερδίσουν τον πελάτη και κατ’ επέκταση να αυξήσουν την πίτα της αγοράς. Κατά συνέπεια τα στελέχη και οι υπάλληλοι των επιχειρήσεων βρίσκονται διαρκώς σε πίεση για την αύξηση των απαιτούμενων πωλήσεων καθημερινά. Για τους παραπάνω λόγους οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί ολοένα και συχνότερα υιοθετούν κάποιο τύπο κουλτούρας με σκοπό να βελτιώσουν την εικόνα τους όχι μόνο ως προς τους εργαζομένους τους αλλά και ως προς το ευρύτερο εξωτερικό τους περιβάλλον. Η κουλτούρα στις οργανώσεις βοηθάει ακόμη τα μέλη του οργανισμού να λειτουργούν σαν οικογένεια με ένα κοινό μοτίβο συμπεριφοράς. Για την εξακρίβωση των παραπάνω αντλήθηκαν πληροφορίες από έρευνα που διεξάχθηκε στο κατάστημα "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ" της Ρόδου στις 5 Μαρτίου 2014 και ώρα 6 μμ. μέσω του εργαλείου της συνέντευξης από το Διευθυντικό στέλεχος. Από την εκπόνηση της έρευνας διαπιστώθηκαν πως το Διευθυντικό στέλεχος γνωρίζει την έννοια της οργανωσιακής κουλτούρας και πως η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη σημασία σε αυτήν. Μέσω της οργανωσιακής κουλτούρας που έχει υιοθετήσει η "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ" καταφέρνει να πετύχει καθημερινά τους επιθυμητούς στόχους και νούμερα πωλήσεων. Η κουλτούρα που επιλέγει, εστιάζει στο φιλικό περιβάλλον μεταξύ εργαζομένων αλλά και πελατών, στην αμοιβαία εξυπηρέτηση και στην ικανοποίηση του πελάτη.