Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Moraiti, Vasileia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ethical marketing: ο ρόλος της ηθικής στο σύγχρονο μάρκετινγκ.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-08-03) Μωραΐτη, Βασιλεία; Moraiti, Vasileia; Περακάκης, Εμμανουήλ; Perakakis, EmmanouilΗ πτυχιακή εργασία εξετάζει τον ρόλο της ηθικής στο σύγχρονο μάρκετινγκ, εστιάζοντας στις αρχές της διαφάνειας, της ειλικρίνειας και της υπευθυνότητας. Μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης και ανάλυσης περιπτώσεων, αναλύονται οι βασικές αρχές και θεωρίες που υποστηρίζουν την ηθική στον επιχειρηματικό τομέα. Επιπλέον, πραγματοποιείται έρευνα για την αξιολόγηση της αντίληψης και της ανταπόκρισης των καταναλωτών στις ηθικές πρακτικές μάρκετινγκ. Τα συμπεράσματα δείχνουν ότι οι εταιρείες που εφαρμόζουν ηθικές πρακτικές απολαμβάνουν αυξημένη εμπιστοσύνη και αφοσίωση από τους πελάτες, κάτι που οδηγεί σε μακροπρόθεσμη επιτυχία. Η εργασία τονίζει τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ κέρδους και ηθικής και προτείνει πρακτικές κατευθύνσεις για την ενίσχυση της ηθικής συνείδησης στον επιχειρηματικό τομέα, συμβάλλοντας στη δημιουργία θετικών κοινωνικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων.