Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Mortoglou, Nikolaos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η επίδραση κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων-υπηρεσιών.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2014-06-19T16:45:13Z) Μόρτογλου, Νικόλαος; Mortoglou, NikolaosΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networks) αποτελούν, σήμερα, ένα συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στην ενημέρωση και την επικοινωνία, ενώ κατατάσσονται πλέον στις ισχυρότερες μεθόδους μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών μιας επιχείρησης ή ακόμα και της εκ νέου ανάπτυξης αυτής. Η χρήση των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook το Twitter, το LinkedIn και άλλα, ως πλατφόρμων συνεργασίας, συνδέει τις επιχειρήσεις με τον υπόλοιπο κόσμο, με δεκάδες διαφορετικούς τρόπους. Τα εν λόγω εργαλεία φέρνουν την τεχνολογία σε επαφή με τις επιχειρήσεις, συνδέουν τους ανθρώπους με τις πληροφορίες, καθιερώνουν πιθανούς νέους "δρόμους" προς την αγορά, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν την επικοινωνία με τους πελάτες και τη διάδοση του εμπορικού σήματος μιας επιχείρησης. Ωστόσο, οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να δημιουργούν ένα σημαντικό αριθμό ευκαιριών και προκλήσεων στον επιχειρησιακό κόσμο. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί μια έκρηξη τεχνολογικών εφαρμογών, οι οποίες βασίζονται στη λογική της κοινωνικής δικτύωσης στα πλαίσια του Παγκόσμιου Ιστού, πράγμα το οποίο έχει επηρεάσει την επιχειρηματική δραστηριότητα στο σύνολό της. Οι νέες τεχνολογίες, όπως τα ιστολόγια (blogs), τα wikis, η κοινωνική σήμανση (tagging), οι ιστοχώροι κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργούν ευκαιρίες για νέους τρόπους ενδοεταιρικής συνεργασίας και διαχείρισης της γνώμης, αλλάζουν το τοπίο στην παροχή υπηρεσιών αλλά και στις διεπιχειρησιακές ανταλλαγές, ενώ παράλληλα αναδιαμορφώνουν τις υπάρχουσες επιχειρησιακές εφαρμογές. Η χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης αποτελεί, σήμερα, αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας, καθώς σε μεγάλο ποσοστό, το καταναλωτικό κοινό δείχνει να ανταποκρίνεται ιδιαίτερα στις δυνατότητες που του προσφέρει το Διαδίκτυο, με τις επιχειρήσεις να στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς το "ηλεκτρονικό επιχειρείν".