Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Moschaki, Anna-Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Ρέθυμνο.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2019-06-19) Μοσχάκη, Άννα-Μαρία; Παπαδάκη, Μαρία; Moschaki, Anna-Maria; Papadaki, MariaΗ αύξηση της χρήση του διαδικτύου έχει προκαλέσει νέους τρόπους παραγωγής και κατανάλωσης. Όλο και περισσότερα καταστήματα δημιουργούν online υπηρεσίες, στα οποία όλο και περισσότεροι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους. Με βάση τις έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί τονίζεται πως η κατανάλωση μέσω διαδικτύου έχει αυξηθεί τόσο πανελλαδικά όσο και συγκεκριμένα στο νησί της Κρήτης. Για το λόγο αυτό, ιδιαίτερα πραγματοποιείται η παρούσα επισκόπηση και έρευνα για να διασταυρώσει με εγκυρότητα αυτή τη θέση. Η βιβλιογραφία έχει παρουσιάσει μοντέλα και προσεγγίσεις που ερμηνεύουν την καταναλωτική συμπεριφορά των καταναλωτών όχι μόνο στο διαδίκτυο αλλά και γενικά, καθώς, όπως έχει φανεί οι βάσεις των συμπεριφορών κατανάλωσης εντός και εκτός του διαδικτύου παραμένουν ίδιες. Φυσικά, σε όλες αυτές τις προσεγγίσεις βασικό ρόλο παίζουν και οι παράγοντες που τείνουν να επηρεάζουν τέτοιου ίδιους συμπεριφορές. Αυτοί οι παράγοντες είναι η κοινωνική θέση των καταναλωτών, όπως η ψυχολογική του κατάσταση που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο λήψης αποφάσεων περί αγοράς. Μάλιστα, η αγοραστική διαδικασία που λαμβάνει χώρα αποτελεί ένα πολυδιάστατο μοντέλο στο οποίο περιλαμβάνεται η απόφαση της αγοράς, η εύρεση πιθανών εναλλακτικών πηγών και η αξιολόγησή τους, η αγορά και η αξιολόγηση του αποτελέσματος αυτής. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στην ανίχνευση των σύγχρονων καταναλωτικών τάσεων και συμπεριφορών των καταναλωτών του Ρέθυμνου στο διαδίκτυο και τις ηλεκτρονικές αγορές (online shopping). Οι ερωτώμενοι κλήθηκαν να απαντήσουν ποικίλες ερωτήσεις στις οποίες αποτυπώνουν τις καταναλωτικές τους τάσεις απέναντι στο κρασί. Τέλος, δίνεται η παρουσίαση της πρωτογενούς έρευνας και φυσικά τα αποτελέσματα όλης της εργασίας.