Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Moutesidis, Nikolaos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο των δομικών προϊόντων στην εποχή των πιστοποιήσεων και του Covid-19.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς, 2022-05-05) Μουτεσίδης, Νικόλαος; Moutesidis, NikolaosΗ παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά το εάν είναι εφικτό να δημιουργηθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις Ελληνικές εταιρείες παραγωγής δομικών προϊόντων, λαμβάνοντας υπόψη δύο βασικές παραμέτρους. Η πρώτη παράμετρος, αφορά την υιοθέτηση διεθνώς αναγνωρισμένων προτύπων - πιστοποιήσεων όπως τα ISO 9001 & ISO 14001. Η δεύτερη παράμετρος, αφορά τις επιπτώσεις από την πρωτόγνωρη Παγκόσμια υγειονομική κρίση η οποία δημιούργησε μία «Νέα τάξη πραγμάτων» στο εμπόριο, κυρίως λόγω του εντυπωσιακού ρυθμού αύξησης του e - commerce και των χρηστών των διαφόρων διαδικτυακών εφαρμογών και υπηρεσιών. Για την εις βάθος κατανόηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του συγκεκριμένου κλάδου της οικονομίας, παρατίθενται αναλυτικά τα βασικά του μεγέθη, όπως η συνδρομή του στο ΑΕΠ της χώρας, ο όγκος των εξαγωγών και οι κύριοι εμπορικοί του εταίροι. Κρίνεται επίσης απαραίτητο να παρουσιαστούν ιστορικά στοιχεία τα οποία αφορούν τον Ελληνικό και Ευρωπαϊκό Κατασκευαστικό κλάδο οι δραστηριότητες των οποίων, καθορίζουν το μέγεθος και το είδος της ζήτησης των δομικών προϊόντων. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τους σκοπούς της παρούσης έλαβε υπόψη της την διαθέσιμη διεθνή βιβλιογραφία την σχετική με τις ως άνω 2 παραμέτρους. Επίσης, για την καλύτερη κατανόηση του τι περιλαμβάνει ακριβώς ο όρος «Σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία μάρκετινγκ» πραγματοποιήθηκε αναλυτική παρουσίαση αυτών και σύγκριση με τα γνωστότερα πιο «παραδοσιακά» μέσα. Στην προσπάθεια ακριβέστερης αποτύπωσης του εάν προκύπτει πραγματική ωφέλεια είτε από την εισαγωγή των εν λόγω προτύπων είτε από την υιοθέτηση χρήσης σύγχρονων διαδικτυακών εργαλείων και καναλιών μάρκετινγκ, διενεργήθηκε πρωτογενής ποιοτική έρευνα, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι 10 επιχειρήσεων που ανήκουν στον κλάδο παραγωγής δομικών προϊόντων. Οι τελευταίοι κλήθηκαν να παρουσιάσουν την οπτική των εταιρειών αναφορικά με το υπό εξέταση ζήτημα. Κατόπιν παράθεσης και αξιολόγησης όλων των δεδομένων συνάγεται το συμπέρασμα ότι υπό προϋποθέσεις, είναι εφικτή η δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Αναφορικά με τα πρότυπα κυρίως μέσω υιοθέτησης πολιτικών διαφοροποίησης ενώ αναφορικά με τα διαδικτυακά κανάλια και εργαλεία λόγω δυνατοτήτων ορθότερης στόχευσης, διαδραστικότητας, χαμηλότερου κόστους και μίας κανονικότητας που αλλάζει.