Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Mpratopolulou, Evangelia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2009-12-21T11:03:18Z) Μπρατοπούλου, Ευαγγελία; Mpratopolulou, EvangeliaΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο η διαφήμιση συντελεί στην αφύπνιση συνειδήσεων για το μείζονος σημασίας θέμα της ασθένειας του AIDS. Ως μελέτη περίπτωσης, πάνω στην οποία στηρίχθηκε η έρευνα, επιλέχθηκε η καμπάνια «Πάρε – Φόρα – Εξετάσου!», που πραγματοποιήθηκε για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2008, στα πλαίσια της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης «ΠΡΩΤΑ ΡΩΤΑ». Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου. Διερευνήθηκε η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας ως προς τα μηνύματα που ήθελε να περάσει στο κοινό-στόχο αυτής. Βάσει των αποτελεσμάτων, η καμπάνια, την οποία οργάνωσε η Μ.Κ.Ο. Praksis με την χρηματική υποστήριξη της Γ.Γ.Ν.Γ., πέτυχε σε ικανοποιητικό βαθμό τους στόχους της.