Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Myftari, Ntenisa"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η συμπεριφορά καταναλωτών στην Κρήτη σε σχέση με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των supermarkets.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2025-04-09) Μυφτάρι, Ντενίσα; Myftari, Ntenisa; Χουρδάκης, Μαρίνος; Chourdakis, MarinosΗ παρούσα εργασία εξετάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, εστιάζοντας παράλληλα στις συγκρίσεις με τα επώνυμα προϊόντα. Σκοπός είναι η διερεύνηση του ρόλου της τιμής, της εμπιστοσύνης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας, καθώς και η ανάδειξη τυχόν δημογραφικών διαφορών, ιδιαίτερα σε σχέση με το εισόδημα. Η μεθοδολογική προσέγγιση περιλαμβάνει ποσοτική ανάλυση δεδομένων από 109 ερωτηματολόγια, τα οποία διανεμήθηκαν σε δείγμα καταναλωτών. Η επεξεργασία των απαντήσεων βασίστηκε σε στατιστικές τεχνικές όπως η ANOVA και η ανάλυση συσχέτισης, προκειμένου να εντοπιστούν σημαντικές διαφορές ή σχέσεις ανάμεσα σε βασικές μεταβλητές. Τα ευρήματα ανέδειξαν τη σημασία της ανταγωνιστικής τιμολόγησης και της συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας για την επιτυχία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Παράλληλα, η εμπιστοσύνη και η ικανοποίηση κρίθηκαν καθοριστικές, καθώς συνδέονται άμεσα με την επαναληψιμότητα των αγορών και τη θετική σύγκριση με τα επώνυμα προϊόντα. Διαπιστώθηκε ότι το εισόδημα λειτουργεί ως παράγοντας διαφοροποίησης, με τα μεσαία στρώματα να εμφανίζονται πιο ανοιχτά στην προτίμηση ιδιωτικών ετικετών. Συνολικά, οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου καλούνται να επενδύσουν σε στρατηγικές που ενισχύουν τη σχέση τιμής-ποιότητας, τη διαφοροποίηση και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης, ώστε να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις προσδοκίες ενός όλο και πιο απαιτητικού αγοραστικού κοινού.