Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Nikiforou, Stavroula"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διαδικτυακή διαφήμιση: η άποψη των καταναλωτών του ν. Ηρακλείου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2013-12-23T11:15:40Z) Νικηφόρου, Σταυρούλα; Nikiforou, StavroulaΗ Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η άποψη που έχει το καταναλωτικό κοινό του νομού Ηρακλείου σχετικά με τη Διαδικτυακή Διαφήμιση; Σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα. Για την εκπόνηση της εργασίας αυτής χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με τη βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 112 τυχαίων καταναλωτών του Νομού Ηρακλείου. Η έρευνα κατέληξε ότι το καταναλωτικό κοινό του Νομού Ηρακλείου παρατηρεί λίγο τις Διαδικτυακές διαφημίσεις, κυρίως στις διάφορες Μηχανές Αναζήτησης και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωση και λιγότερο στα διάφορα Ειδησεογραφικά Portals τα οποία επισκέπτεται με σκοπό την ενημέρωση αλλά και την ψυχαγωγία του. Παράλληλα, τα βασικά στοιχεία της Διαδικτυακής Διαφήμισης που έλκουν την προσοχή του καταναλωτικού κοινού είναι αρχικά η σχετικότητα της Διαδικτυακής Διαφήμισης με εκείνο που αναζητάει/ ενδιαφέρει τη στιγμή εκείνη, έπειτα το σημείο του site στο οποίο προβάλλεται, αλλά και το σχέδιο που πιθανών να έχει. Επίσης, μπορεί οι μισοί καταναλωτές να έχουν επιλέξει/ κλικάρει τουλάχιστον μία φορά Διαδικτυακές Διαφημίσεις, αλλά δεν τους έχει επηρεάσει ιδιαίτερα στην αγορά κάποιου προϊόντος. Παράλληλα, θεωρούν τη Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεσματικότερη από την Ραδιοφωνική και την Έντυπη Διαφήμιση, αλλά όχι αποτελεσματικότερη από την Τηλεοπτική Διαφήμιση. Παράλληλα, οι διαδικτυακοί τόποι με πληθώρα διαφημιστικών μηνυμάτων δεν αρέσουν στους καταναλωτές, ενώ φαίνεται να τους έλκουν την προσοχή ως επί το πλείστων online διαφημίσεις που σχετίζονται με προϊόντα γνωστών εταιριών. Τέλος, οι καταναλωτές επιλέγουν να λαμβάνουν διαφημιστικά μηνύματα τόσο στο email, όσο και στο κινητό τους τηλέφωνο (μέσω SMS) και δεν τα θεωρούν ιδιαίτερα ανεπιθύμητα.Τεκμήριο Εσωτερικός έλεγχος τραπεζών.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική, 2017-11-09) Νικηφόρου, Σταυρούλα; Nikiforou, StavroulaΟι ραγδαίες εξελίξεις στον τραπεζικό κλάδο, η παγκοσμιοποίηση των εμπορικών και οικονομικών δραστηριοτήτων και η παγκόσμια οικονομική αβεβαιότητα όξυναν την προσοχή στον εσωτερικό έλεγχο των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Ο εσωτερικός έλεγχος αποτελεί µια σημαντική και αναγκαία λειτουργία μέσα σε κάθε οικονομική οντότητα, επηρεάζοντας πολλές πτυχές της καθημερινής λειτουργίας της και συμβάλλοντας θετικά σε αυτήν. Στα πλαίσια λοιπόν της ανάγκης αυτής κρίνεται σκόπιμη η εφαρμογή συστημάτων εσωτερικού ελέγχου τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για την αποτελεσματικότητα και κατά συνέπεια, την επιβίωση και την επιτυχία κάθε επιχείρησης και ιδιαίτερα των πιστωτικών ιδρυμάτων. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να σκιαγραφήσει το ρόλο του εσωτερικού ελέγχου στην επιχειρηματική δραστηριότητα των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων και τα οφέλη που μπορούν να αντληθούν για την βελτίωση της εταιρικής διακυβέρνησης, της διαχείρισης των κινδύνων και της χρηματοοικονομικής πληροφόρησης, διασφαλίζοντας έτσι την σταθερότητα και την αξιοπιστία αυτού. Ειδικότερα εξετάζονται οι συνθήκες και οι διαδικασίες εσωτερικού ελέγχου, καθώς και το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τα τραπεζικά ιδρύματα στην χώρα μας. Συγκεκριμένα μελετάται η περίπτωση ενός υποθετικού τραπεζικού ιδρύματος που λειτουργεί στην Ελληνική επικράτεια. Το ίδρυμα αυτό, προκειμένου να ανταποκριθεί στο αυστηρό ρυθμιστικό και κανονιστικό πλαίσιο, διατηρεί αυστηρές ελεγκτικές διαδικασίες που διασφαλίζουν την αποτελεσματική και απρόσκοπτη λειτουργία της. Μέσα από την εκτενή ανάλυση της βιβλιογραφίας και την μελέτη περίπτωσης αποτυπώνεται η συμβολή του εσωτερικού ελέγχου στην αποτελεσματική λειτουργία των πιστωτικών ιδρυμάτων ιδιαίτερα όταν οι οικονομικές συνθήκες δεν είναι ευνοϊκές λόγο της οικονομικής κρίσης που επισκίασε τον ευρωπαϊκό χώρο την τελευταία δεκαετία. Το ερευνητικό αντικείμενο της παρούσης συνδέει τις έννοιες του εσωτερικού ελέγχου στα τραπεζικά ιδρύματα με τις περιπτώσεις απάτης αλλά και με τους μηχανισμούς εφαρμογής των Εσωτερικών Ελεγκτών προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφάλεια και η σταθερότητα του χρηματοπιστωτικού συστήματος. Εν κατακλείδι τα ευρήματα της μελέτης ενισχύουν την επιρροή του ρυθμιστικού πλαισίου στους μηχανισμούς που διασφαλίζουν αποτελεσματική λειτουργία των ιδρυμάτων και τα πολλαπλά οφέλη που επιφέρει ευρύτερα στον χρηματοπιστωτικό τομέα. Κομβικό συμπέρασμα της βιβλιογραφικής έρευνας αποτελεί η άποψη ότι ο εσωτερικός έλεγχος με το αμάλγαμα των προσφερόμενων υπηρεσιών του αποτελεί εχέγγυο για την απρόσκοπτη λειτουργία των τραπεζικών ιδρυμάτων.