Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Nikolidakis, Charalampos"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Η επίδραση ηλεκτρονικών δημοπρασιών (E-Auctions) στο Μάρκετινγκ προιόντων-υπηρεσιών.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2015-03-31T13:55:44Z) Νικολιδάκης, Χαράλαμπος; Nikolidakis, Charalampos
    Η παρακάτω εργασία έχει σκοπό να αναλύσει τις ηλεκτρονικές δημοπρασίες και το πώς επηρεάζουν το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών. Αρχικά θα αναλύσουμε το τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα που έχει. Στην συνέχεια θα αναλύσουμε τι είναι δημοπρασία και τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών δημοπρασιών δίνοντας έμφαση στην δυναμική τιμολόγηση σε συνδυασμό με τα είδη των δημοπρασιών. Μετά την βιβλιογραφική μελέτη ακολουθεί περιπτωσιολογική μελέτη με θέμα την διαδικασία λήψης απόφασης σε διάφορα σενάρια διεξαγωγής ηλεκτρονικού εμπορίου και συγκεκριμένα στις ηλεκτρονικές δημοπρασίες στο eBay, χρησιμοποιώντας δέντρα αποφάσεων για να δείξουμε την βέλτιστη επιλογή σε κάθε περίπτωση και τέλοςκαταλήγουμε στα συμπεράσματα.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace